۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۲۴۷۴۷۸
استاد حوزه علمیه بابل:

ملت ایران ذره ای از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نمی کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که مردم ایران به دنبال توافق یک مرحله‌ای و بدون ابهام هستند، گفت: تجربه مذاکرات چندین ساله ایران با طرف های غربی، بهانه گیری های آنها در مذاکرات در خصوص جزئیات نشان می دهند که همچنان انها به دنبال سیاست چماق و هویج هستند.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل امروز در جمع ستادهای مردمی یاوران نماز این شهرستان با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای گفت: در صورتی که عزت و احترام مردم ایران در مذاکره هسته ای رعایت شود مردم به تبعیت از رهبر معظم انقلاب با ادامه مذاکرات موافق هستند.

 

وی افزود: غربی ها در مذاکرات هسته ای خارجی با دو مرحله ای کردن مذاکرات به دنبال خرید زمان هستند تا فشارهای خود را به مردم ایران افزایش دهند تا ملت ایران را وادار به تسلیم کنند.

 

استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که مردم ایران به دنبال توافق یک مرحله‌ای و بدون ابهام هستند، خاطرنشان کرد: تجربه مذاکرات چندین ساله ایران با طرف های غربی، بهانه گیری های آنها در مذاکرات در خصوص جزئیات نشان می دهند که همچنان انها به دنبال سیاست چماق و هویج هستند.

 

وی ادامه داد: خواست ملت ایران از تیم مذاکره کننده هسته ای در کشور ایجاد یک توافق کلی و بدون ابهام است که هیچ شک و شبهه ای را در بر نداشته باشد.

 

حجت الاسلام بابائیان قدرت ملت ایران را در پشتوانه مردمی و حضور آنها در صحنه دانست و تصریح کرد: این مردم ایران نیستند که دست هایشان بسته است بلکه مردم در 22بهمن به همه نشان دادند که هیچ قدرتی توانایی خلل در ادامه پیشرفت ملت ایران نخواهد داشت.

 

وی با بیان این که یکی از نعمت های بزرگ خداوند به ملت ایران داشتن ولایت فقیه و وجود رهبر معظم انقلاب در راس این نظام است، گفت: رهبر انقلاب ما یک شخصیت بی بدیل و بی نظیر در دنیای امروز است و همواره دیدگاه های رهبر معظم انقلاب راهگشای اقتصاد، دیپلماسی و فرهنگ کشور است و این جای شکر فراوان دارد.

 

استاد حوزه علمیه بابل به واکنش و بازتاب موضع گیری صریح رهبر معظم انقلاب و حمایت و حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: آمریکایی ها همواره ثابت کردند که غیر قابل اعتماد هستند و به همین دلیل زمزمه عدم حضور آنها در مذاکرات بر خلاف توافق نامه ژنو است.

 

وی افزود: یکی از اهداف  آمریکایی ها در خصوص مذاکرات هسته ای  کشاندن این مذاکرات تا زمان انتخابات مجلس است و به همین دلیل مردم ایران باید مثل همیشه هوشیاری و بصیرت داشته باشند ./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات