۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۴۷۱۳۷
امام‌جمعه نهبندان:

ملت ایران هرگز تسلیم خواسته های مستکبران نمی شود

خبرگزاری رسا ـ امام‌جمعه نهبندان بابیان این‌که ملت ایران هرگز اهل سازش و پذیرش خواسته‌های مستکبران نیست، گفت: حضور ایران در مذاکرات برای آن است که به دنیا نشان دهیم ما اهل تعامل و گفت‌وگو با دنیا هستیم.
مذاکرات هسته اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی، امام‌جمعه نهبندان، ظهر امروز در بازدید از روستاهای محروم شهرستان نهبندان با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این بود که مانند سال‌های 56 و 57 درصحنه هستند و دشمن نمی‌توان مانند زمان انقلاب کوچک‌ترین تعرضی به خاک کشور داشته باشد.

 

وی افزود: پیام دیگر حضور مردم، نسبت به دشمنان است که توطئه‌های آن‌ها تأثیری ندارد و ملت ایران پشتیبان نظام خود بوده و هرگز رهبری و آرمان‌های انقلاب را تنها نخواهند گذاشت تا پرچم انقلاب در دست حضرت حجت (عج الله) قرار گیرد.

 

 حجت‌الاسلام خزاعی اظهار کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی روزهای زیادی داریم که به‌عنوان عید انقلاب محسوب می‌شود که راهپیمایی 22 بهمن یکی از این روزهاست.

 

وی ضمن قدردانی از مردم نقاط روستایی نهبندان که در راهپیمایی حضور داشتند، گفت: راهپیمایی 22 بهمن اعتقاد و وحدت مردم را نسبت به‌نظام نشان می‌دهد.

 

امام‌جمعه نهبندان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای افزود: مذاکره ایران با کشورهای غربی از موضع عزت و اقتدار است و اگر با این کشورها پای میز مذاکره رفته‌ایم برای رفع اتهام است تا به دنیا نشان دهیم که ایران اهل صلح است و بر اساس فتوای رهبر معظم انقلاب به دنبال سلاح هسته‌ای نیست.

 

 وی بابیان این‌که گروه مذاکره‌کننده ایرانی باید بدانند که ملت 75 میلیونی ایران اسلامی پشت سر آن‌ها هستند، گفت: گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای با رعایت اصل عزت، حکمت و مصلحت از پشتیبانی ملت اطمینان داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام خزاعی ادامه داد: حضور ایران در مذاکرات برای آن است که اعلام کنند که ما اهل تعامل و گفت‌وگو با دنیا هستیم.

 

وی تصریح کرد: مسؤولان بدانند که ما بهترین مردم و باید قدر این مردم متصل به ولایت را بدانیم و مردم نیز از مسؤولان نظام می‌خواهند همان‌طور که آن‌ها در برابر مشکلات ایستادگی می‌کنند مسؤولان هم از مذاکرات مواظبت و مذاکرات را میدان مین بدانند و نگاهشان به راهنما (رهبر معظم انقلاب) باشد چراکه ملاک‌ها و خطوط قرمز مشخص‌شده است.

 

امام‌جمعه نهبندان با اشاره به این‌که حضور در راهپیمایی 22 بهمن برای کشور امنیت آور بود، عنوان کرد: حضور مردم در این مراسم به‌عنوان پدافند غیرعامل محسوب می‌شود و به دشمنان اخطار می‌دهد.

 

وی به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی و اروپایی اشاره کرد و گفت: بعد از نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی بر اساس آمار و اطلاعات اعلام‌شده گرایش به اسلام و قرآن در حال افزایش است و اسلام روزبه‌روز در کشورهای غربی و اروپایی در حال گسترش است./968/پ202/ب5

ارسال نظرات