۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۲۴۶۷۲۵

مسابقات سراسری قرآن در تبریز پخش زنده می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی از آمادگی برای پذیرش 35 هزار نفر برای استفاده دوستداران قرآن در مسابقات سراسری تبریز خبر داد.
 حجت‌الاسلام سيدشهاب‌الدين حسيني، مديرکل اوقاف و امورخيريه آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نشست هم اندیشی اساتید برجسته قرآنی امروز با هدف به منظور تحلیل و بررسی برنامه های سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی برگزار شد.

 


حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این نشست با اشاره به تشکیل 20 کمیته تخصصی به منظور برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز اظهار داشت: روزانه بیش از هفت محفل قرآنی از 12 بهمن تا به امروز برگزار شده است.

 


وی با بیان این‌که مقرر شده تا زمان برگزاری مسابقات بیش از 200 محفل قرآنی در استان برگزار شود، خاطرنشان کرد: همایش علامه طباطبایی و قرآن و همایش شهریار و قرآن نیز با حضور استاید برجسته همزمان با برگزاری مسابقات قرآنی در استان برگزار خواهد شد.

 


حجت الاسلام حسینی ادامه داد: همایش علامه طباطبایی و قرآن با سخنرانی دکتر دینانی و آیت الله محمدباقر تحریری در دانشگاه تبریز برگزار می شود، همچنین همایش شهریار و قرآن نیز با نگاه به رویکرد قرآنی استاد شهریار و تأثر قرآن در آثار این شاعر برجسته کشور برگزار می شود.

 


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی از آمادگی برای پذیرش 35 هزار نفر برای استفاده دوستداران قرآن از این مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور بیش از 500 نفر از متسابقین کشوری برگزار خواهد شد، تلاش می کنیم مسابقات به صورت زنده و اینترنتی پخش شود.

 


حجت الاسلام حسینی، همزمان با برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، دانشکده علوم قرآنی نیز به صورت رسمی افتتاح خواهد شد و از اول مهر ماه به طور رسمی فعالیت خود را با پذیرش دانشجو در رشته های مدیریت و قرآن، اقتصاد و قرآن، روانشناسی و قرآن و ... آغاز خواهد کرد.

 


گفتنی است در ادامه این نشست اساتید قرآنی به بیان نکته نظرات خود در خصوص مسابقات پرداختند؛ سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم 5 الی 11 اسفند ماه درتبریز برگزار می شود./935/پ203/ب4

ارسال نظرات