۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۲۴۶۶۸۸
حجت الاسلام پناهیان:

مدیری که درک فرهنگی ندارد موفق نخواهد بود

خبرگزاری رسا ـ‌ استاد حوزه و دانشگاه گفت: در جمهوری اسلامی اگر یک مدیر، درک فرهنگی نداشته باشد قطعا موفق نخواهد شد.
پناهيان پناهيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم گرامی داشت دومین سالگرد شهادت سردار حسن شاطری که شامگاه جمعه در فرهنگسرای بهمن برگزار شد با اشاره به مدیریت جهادی شهید حسن شاطری، ابراز داشت: به وسیله معیار قرار دادن نحوه مدیریت این شهید، می توانیم تمامی مدیران جمهوری اسلامی را محاکمه کنیم، اگر شهید شاطری در جامعه معرفی شود سطح توقع مردم از مسؤولان افزایش خواهد یافت و اصلاحات چشمگیری در جامعه واقع می شود.

 

 وی افزود: تمام ویژگی های این شهید را می توان در این مطلب بیان کرد که او یک مدیر انقلابی و مجاهد بود.

 

اگر یک مدیر درک فرهنگی نداشته باشد موفق نخواهد بود

 

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به ویژگی های شهید شاطری، گفت: روحیه پرسشگری، تبعیت از کارشناسان، حافظه ای قدرتمند، درک سریع مفاهیم، دقت در جزئیات، تحلیل گری، بلند نظری، درایت و دوراندیشی، بصیرت، فهم مسایل فرهنگی و دین شناسی از صفات این شهید در زمینه اندیشه و نظر بود.

 

وی در ادامه ابراز داشت: در جمهوری اسلامی اگر یک مدیر، درک فرهنگی نداشته باشد قطعا موفق نخواهد شد.

 

این استاد حوزه با بیان اینکه شهید شاطری در زمینه عقائد بسیار اهل توکل بود، خاطرنشان کرد: اعتقاد فراوان به خداوند و اولیای الهی، اهل توسل و اعتقاد شدید قلبی به انقلاب اسلامی ار دیگز ویژگی های این شهید بزرگوار بود.

 

اعتقاد عمیق به ولایت فقیه

 

وی با اشاره به اعتقاد عمیق شهید شاطری به ولایت فقیه، تصریح کرد: او برنامه ریزی سالیانه خود را بر اساس شعار سالانه رهبر معظم انقلاب انجام می داد و تمام عملکرد خویش را بر مبنای فرمایشات رهبری تنظیم می کرد.


 

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه سردار شاطری به جهادگونه زندگی کردن اعتقاد داشت، گفت: رسیدگی به محرومان از جمله عقائد او بود.

 

شاطری عاشق دین بود

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهید شاطری در زمینه احساسات، عاشق دین بود، تاکید کرد: او دشمن را ضعیف می دانست، اگر این شهید امروز زنده بود و اقدامات کشور برای راضی نگه داشتن استکبار را مشاهده می کرد، بطور قطع می خندید.

 

وی افزود: او عاشق مردم و میهن بود، او همیشه امیدوار، مثبت اندیش و در عرصه عمل بسیار سخت کوش بود.

 

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به عنایات خداوند به شهید شاطری، گفت: اثر بخشی در کارها، خستگی ناپذیری و محبوبیت در بین مردم از عنایاتی بود که خداوند به او کرده بود./811/پ202/ب4

ارسال نظرات