۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۴۶۳۸۹
مدیر حوزه علمیه امام رضا اهواز:

حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن توهم غرب را برهم زد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) اهواز با اشاره به حضور حماسه ساز ملت ایران در راهپیمایی های یوم الله 22 بهمن اظهارداشت: حماسه ملت ایران به توهمات سردمداران غرب پایان داد.
حجت الاسلام زکي پور ، مدير حوزه علميه امام رضا

حجت الاسلام عبدالمجید زکی پور، مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که سران کشورهای غربی با جدا دانستن ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در توهم به سر می برند، گفت: امروز این توهم بر هم زده شد.

وی افزود: رییس جمهور آمریکا ادعا می کند که دست ملت و نظام ایرانی بسته است اما این راهپیمایی به اوباما ثابت کرد که اشتباه می کند.

حجت الاسلام زکی پور حضور میلیونی ملت ایران را در راهپیمایی های 22 بهمن را باشکوه توصیف و عنوان کرد: شیطان بزرگ بداند که توهم برای پیشبرد اهداف کارساز نخواهد بود.

وی با اشاره به شرایط آلوده هوا در اهواز بیان داشت: با وجود این شرایط قشرهای گوناگون مردم حضور داشتند و این نشان دهنده پایبندی ان ها به اعتقاداتشان است.

مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) اهواز گفت: ملت ایران برای پیشبرد هدف های انقلاب اسلامی تا تحقق تمدن نوین اسلامی در گستره جهان اسلام و جهان به طور کلی ایستادگی خواهد کرد.

حجت الاسلام زکی پور در پایان بیان داشت: امیدواریم که این حماسه ها زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشد./9452/ت303/ب2

ارسال نظرات