۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۴۶۳۸۲
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری:

شکوه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های استکبار را نقش بر آب کرد

خبر گزاری رسا ـ آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: با این حضور گسترده به استکبار، صهیونیزم و مرتجعین منطقه اعلام شد که ملت بیدار ما تمام نقشه های شیطانی آن ها را با راهپیمایی خود در این روز عظیم خنثی کرده و خواهد کرد.
 آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مرکزي و امام جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله قربانعلی نجف آبادی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز در حرم مطهر رضوی گفت: با حضور در این روز، جشن بزرگ سالگرد انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و بار دیگر وحدت، همدلی،  انسجام و یکپارپگی ملی خود را به جهانیان نشان دادیم.

 

وی با بیان این که با این شکوه حضور، بیعت مجدد خود را با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا اعلام کردیم، تصریح کرد: آمادگی خود را نیز برای ادامه راه شهیدان و بنیانگذار انقلاب و امام خامنه ای به ملت های مسلمان و غیر مسلمان نشان دهیم و بیان کنیم که در صحنه حاضر هستیم و خسته نشدیم و ترسی از تحریم ها و تشر ها و تهدید ها نداریم.

 

آیت‌الله نجف آبادی، افزود: با این حضور گسترده به استکبار، صیهونیسم، آمریکا و انگلیس و مرتجعین منطقه اعلام شد که تمام نقشه های شیطانی آن ها  را ملت بیدار با راهپیمایی خود در این روز عظیم خنثی کرده و خواهند کرد و هر چند بر علیه ملت ایران  با توطئه و کاریکاتور و غیره به کار گیرند ملت بیدار با حضور حود در ایام الله دهه فجر، روز قدس، عاشورا و اربعین حسینی نقشه های خائنانه آن ها را نقش بر آب کرده اند.

 

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان مرکزی، این شکوه حضور را نشانه عشق به پیامبر(ص) و اهل بیت دانست و اظهار کرد: این روز، روز عظمت اسلام، قرآن و مسلمانان، گرامی داشت شهیدان و بیعت با امام است.

 

وی با بیان این که در این روز حماسه سال های 56 و 57 تکرار شد، خاطرنشان کرد: قدرت ملی به نمایش در آمد و دشمنان مأیوس و دوستان امیدوار شدند.و ادامه لبیک به آن سال ها لبیک به رهبر معظم انقلاب است که مانند کوه صلابت و استقامت به استواری ایستاده است و مردم به تبعیت از ایشان هستند.

 

آیت‌الله نجف آبادی، اذعان داشت: مردمی که چنین عزم و اراده دارند از مشکلات عبور می کنند و با توجه به این که از  رهبری آگاه و شجاع و نیز وحدت کلمه برخوردار هستند در همه سنگر ها و در هر برهه از تاریخ به پیش خواهند رفت.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که انقلاب اسلامی سرفصل جدیدی در تاریخ ایران، منطقه و جهان گشود، تصریح کرد: سرفصل عزت، عظمت، بیداری، هشیاری و استقامت در برابر توطئه ها و قلدری های عالم نقطه عطف در تاریخ تشیع است و همچنین احیاء ارزش های دینی، ولایت فقیه، فقه امام صادق (ع) احیاء غدیر و کربلا، معارف دینی و عدالت اجتماعی و غیره از سرفصل های این انقلاب است.

 

افشای مکر و دروغ استکبار

امام جمعه اراک با اشاره به نقشه غرب در قبل از انقلاب اسلامی، گفت: استکبار به دنبال تسخیر دنیا بود و ایران را جهت پیشبرد منافع خود می خواستند و با انقلاب نقشه های آن ها خنثی شد و برخی از آن ها اذعان کردند که امام خمینی (ره) ما را فریب داده است.

 

وی با بیان این که امام خمینی (ره)  و رهبر معظم انقلاب مکر و دروغ استکبار را افشا کرد، اظهار داشت: غرب از یک طرف پیغام می دهد که در مبارزه با داعش با ما همکاری کنید و از طرفی اعلام می کنند که ما از ایران برای حل این مشکل دعوت نخواهیم کرد. حال ببینید چه کسی توانست در برابر داعش باستد. 30 تا 40 کشور  برای مبارزه با این گروه تروریستی اعلام آمادگی کرد در حالی که در عمل هیچ کاری انجام ندادند و حتی از این گروه حمایت کردند.و این نشانه این است که رهبران ما باطن استکبار را افشا می کنند.

 

آیت‌الله نجف آبادی، با اشاره به این سخن اوباما، که مذاکرات هسته ای را سیاسی دانسته است، اظهار کرد: مشخص است که دعوای آن ها سیاسی است و در مزاکرات هسته ای چقدر بازی در آوردند.

 

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان مرکزی، خطاب به کشورهای غرب و استعمار گفت: شما با کاریکاتور و امثال آن به ساحت مقدس پیامبر مهربانی ها  و مقدسات مسلمانان توهین می کنید و با ترور و توهین موافق هستید و به این کار ادامه می دهید. داعش را به وجود آورده و آن ها و صیهونیست ها را حمایت می کنید در حالی که نظام جمهوری اسلامی ایران از حزب الله لبنان، یکپارچگی عراق، ملت سوریه و دولت مظلوم یمن حمایت می کند.

 

دستاوردهای بعد از انقلاب

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: بعد از 36 سال انقلاب اسلامی در همه ابعاد از جمله علمی، فناوری، تخصصی، بیداری اسلامی، سلامت، آموزش نظامی و غیره دارای کارنامه درخشانی است.

 

وی با بیان این که در بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی هر کسی به سهم خود تلاش کرده است، افزود: در رأس امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب با رهنمود های خود در پیشبرد هداف نظام اهتمام داشته اند که نتیجه این تلاش ها مثبت است و مجموع این حرکت ها آثار و برکاتی را به نمایش گذاشته است.

 

آیت‌الله نجف آبادی، به پرتاب موشک و ماهواره به فضا، اشاره و اظهار کرد: در برابر این عمل آمریکایی ها موضع گرفتند و درد آن ها بیشتر توانایی ایران در پرتاب موشک است و این امر خیلی مهم است که با تفکر و اندیشه فرزندان دلیر ملت و هدایت رهبر معظم انقلاب این توفیق ها حاصل می شود.

 

امام جمعه اراک، با اشاره به توانایی در تولید انبوه گاز پس از انقلاب، خاطرنشان کرد: در قبل از انقلاب 213 هزار انشعاب گاز در کشور وجود داشت در حالی که در حال حاظر 600 میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری تزیق می شود. در زمانی جنگ نیز گاز رسانی را داشته ایم، که به لطف خدا و برکت انقلاب و خون شهدا است.

 

وی به پیشرفت در بخش بهداشت اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به مرزهای گسترده کشور در حوزه سلامت بیماری ها کاملا مهار شده است و آلودگی در این زمینه نداریم.

 

آیت‌الله نجف آبادی، افزود: طاغوت با برگزاری جشنی در سال 52 و 53 اعلام کرد که 2500 مدرسه را خواهند ساخت که تعدادی مدرسه با بنای ساختمانی نا مناسب ساختند، اما امروز توجه داشته باشیم که چقدر مدرسه، دانشگاه و ساخت و ساز در زمینه های پل سازی، سدسازی، جاده، راه آهن و غیره بنا شده است.

 

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان این که در زمینه علمی پیشرفت ها بسیار است، گفت: رقابت چهار  و نیم میلیون دانشجو در مقطع ارشد و دکتری است و مرزها را از مقاطع پایین تر شکسته اند.

 

وی با بیان این که بیداری ملت، توجه رهبر معظم انقلاب و الطاف اهل بیت(ع) باعث شده است تا ما قدم ها را بلند برداریم، تصریح کرد: در زمینه هسته ای نیز به توفیق های بسیار نائل آمده ایم.

 

آیت‌الله نجف آبادی، در خصوص دستاوردهای انقلاب در عرصه بین المللی، اظهار کرد: در عراق، لبنان، سوریه در برابر  داعش ایستادند. و آثار این انقلاب را می توان در مقاومت کشورهای منطقه در برابر جور دید.

 

عوامل مؤثر در پیروزی و تداوم  انقلاب

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که ما هنوز اول راه هستیم و تا تحویل پرچم انقلاب به صاحب آن حضرت ولی عصر (ع) باید تمام عواملی که در پیروزی و تداوم  انقلاب نقش داشته است را به کار ببریم، به این عوامل اشاره و اذعان داشت: بیداری ملت و امت از جمله این عوامل است که باید با صداقت، امانت و اخلاص این راه را ادامه داده و وحدت کلمه، استقامت و بصیرت داشته باشیم.

 

امام جمعه اراک، پیروی و اطاعت یکپارچه از رهبر مظم انقلاب را از عوامل دیگر عنوان کرد و افزود: امریکا و غیر آمریکایی ها بدانند که در جریان هسته ای حرف نهایی را رهبر معظم انقلاب می زند و مذاکرات باید یک مرحله ای و نتایج نیز روشن و غیر قابل تفسیر و تعمیم باشد و تحریم ها کامل برداشته شود.

 

وی افزود: اوباما هر روز یک دیکته جدید نکند چرا که ملت انقلاب اسلامی تسلیم این شانتاژ بازی ها نخواهد شد و آمریکا، فرانسوی ها و انگلیس دست از لجاجت با اسلام و مقدسات مسلمانان بردارند و اگر هر روزه به مقدسات مسلمانان توهین می کنند و بحث اسلام هراسی را مطرح می کنند اگر هدف آن ها بدبینی مسلمانان به دین مبیین اسلام است که به بیراهه رفته اند.

 

آیت‌الله نجف آبادی، خاطر نشان کرد: اگر هدف غرب دور کردن غیر مسلمانان از اسلام است که این عملکرد آن ها زمینه را برای آشنایی با اسلام فراهم می کند و پیام رهبری تأثیر خود را می گذارد و آن ها که استعدادهای مصفا و آسیب ندیده دارند به دنبال حقیقت می آیند.

 

قدردانی از حضور مردم

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، از مسوؤلین خواست به پاس این حضور، معرفت و آگاهی مردم، خدمت صادقانه داشته باشند و تصریح کرد:باید پاسدار فرهنگ اهل بیت باشیم. هویت ما کرامت و شرف انسانی و هویت اهل بیت است.

 

وی افزود: در تأسی از دشمن به جایی نمی رسیم آن چه موجب عزت و اقتدار ما می شود قران و پیامبر (ص) و اهل بیت(ع) است./1310/پ201/ب5


ارسال نظرات