۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۴۶۳۴۸
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

پیام حضور گسترده مردم در 22 بهمن حمایت از آرمان‌های نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22بهمن، پیام حمایت از نظام و آرمان‌ها را دارد که با توجه به شرایط امروز جهان، خود یک جهاد است.
حجت الاسلام بهشتي نژاد رييس سازمان تبليغات اصفهان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام سید حسین بهشتی‌نژاد مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان در جمع راهپیمایان 22 بهمن با اشاره به این‌که هرگونه تلاش سخت کوشانه انسان مسلمان در مسیر خداوند جهاد محسوب می‌شود، اظهار داشت: ملت ایران در دوران 8 ساله جنگ تحمیلی توانست در جبهه نظامی موفق باشد.

 

وی افزود: در جنگ فرهنگی دشمن خانواده‌ها و مسؤولان باید بسیار مراقب باشند زیرا دشمن در این زمینه بسیار قوی و به طور شدید با تمام توان حرکت می‌کند.

 

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: در جبهه تهاجم فرهنگی لشکر کفر چندین سال است که بی رحمانه حمله کرده و در زمینه‌هایی چون فضای مجازی ذهن و افکار نسل جوان و نوجوان کشور ما را هدف قرار داده است.

 

وی تصریح کرد: جنگ اقتصادی مدل سوم تهاجم دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که در این شرایط رهبر فرزانه و مدبر انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک راهکار مناسب و عملی برای مردم بیان فرموده‌اند.

 

حجت‌الاسلام بهشتی‌نژاد اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک تعبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به معنای آن است که ملت بتواند در شرایط سخت و تحریم دشمنان، راه های پیشرفت و سعادت را طی کند.

 

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی موجب شده تا مردم ما در دوران تحریم‌های دشمنان شاهد افق‌های روشن در پیش روی خود بوده و بتوانند فشارهای مختلف سیاسی، تبلیغاتی و مشکلات این چنین را از سر گذرانده و در علم رتبه نخست دنیا و در تولید علم رتبه اول منطقه را به دست آورند.

 

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: دیده‌بان تیز بین جمهوری اسلامی ایران این بار نیز با نگاه و نظارت دقیق و کامل خود راه حفظ عزت و اقتدار نظام مقدس را پیش روی ملت خود قرار دادند و مردم نیز با پیروی از معظم له طریق سعادت را می‌پیمایند.

 

وی تاکید کرد: ملت ایران در پناه قرآن کریم و زیر پرچم اسلام و اهل بیت(ص) با هدایت و راهنمایی امام راحل و در زمان کنونی رهبر معظم انقلاب اسلامی بی‌ادبی‌های آمریکا که ریشه در ذات آنان دارد را پاسخ داده و با عزت در برابر دشمنان می‌ایستند./939/ت302/ب4

ارسال نظرات