۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۴۶۳۴۰
نماینده ولی فقیه در نجف آباد:

انقلاب ایران الگوی آزدای‌خواهان و سبب هراس مستکبران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی انقلاب ایران را تداوم راه نهضت رسول اکرم(ص) و سیدالشهدا(ع) دانست و گفت: انقلاب الهی و ایمانی ایران الگویی جهانی برای تمام آزادی خواهان عالم و سبب هراس دشمنان و مستکبران عالم شده است.
حجت الاسلام حسناتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، در سالروز یوم الله 22 بهمن، حجت الاسلام مصطفی حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، در تجمع عظیم راهپیمایان شهرستان نجف آباد که در میدان امام نجف آباد برگزار شد، با بیان آیه «هُوَ الَّذی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدى‏ وَ دینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ» گفت: 22 بهمن روز عظمت اسلام، روز تجلی وحدت و عزت و فتح شیعه است.

 

وی با اشاره به عظمت و شکوه راهپیمایی که هر سال نسبت به گذشته با بصیرت بالاتری برگزاری می شود، افزود: بهترین و زیباترین عمل صالح در این زمان حضور در صحنه های انقلاب و نظام است و امروز بار دیگر شاهد این حضور عظیم مردم در صحنه و انقلابی هستیم.

 

حجت الاسلام حسناتی حضور در راهپیمایی یوم الله را بزرگترین کار جهادی بیان داشت و افزود: این حرکت تداوم انقلاب و نهضت رسول الله و قیام امام حسین(ع) است و تداوم راه انبیا و اولیای الهی است که هر کدام در مقابل جباران زمان ایستادند ولی موفق نشدند و تنها رسول اکرم(ص) نام و یادش در تمام عالم گسترده شد.   

 

وی در ادامه بیان داشت: دین اسلام اکمل ادیان و دین حق، فطرت و آزادگی است و دشمنی هایی که نسبت به پیامبر اکرم(ص) در سطح جهان شاهد هستیم برخواسته از ترس و هراس جهانی شدن این دین است.

 

نماینده ولی فقیه در نجف آباد در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران نور و شعاعی از انقلاب رسول الله است و زمینه رسیدن به ظهور حجت خداست و این انقلاب گره خورده به ارزش ها و باروهای دینی مردم است.

 

وی 22 بهمن را تبلور گسترش لااله الاالله در کل عالم برشمرد و بیان کرد: لااله الاالله شعار و رمز قطعی پیروزی انقلاب است و در پرتو این شعار صبورانه توطئه های دشمن را چه در زمان پیروزی انقلاب، دوران 8 ساله جنگ تحمیلی و چه در دوران تحریم پشت سرگذاشتند.

 

حجت الاسلام حسناتی انقلاب ادامه راه ولایت حضرت علی(ع) بیان کرد و گفت: قدر و قامت این نظام به لطف خداوند تبدیل به مقتدای آزادی خواهان عالم شده است و کشورهای مختلفی با الگوگرفتن از نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه در مقابل مستکبران عالم ایستاده اند.

 

وی در ادامه بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب در ایران و شکل گرفتن بیداری اسلامی در سطح جهان دیگر از قدرت استکبار جهانی خبری نیست و مستکبران عالم ذلیلانه برای بازگشت به قدرت خود از هر توطئه ای برای نابودی اسلام استفاده می کنند.

 

امام جمعه نجف آباد در ادامه درباره پیام حضور مردم در این راهپیمایی گفت: روی کارآمدن دولت های جدید در هر مقطعی مساوی با مشکلاتی است که قشر محروم جامعه بیشترین آسیب را در این دوران متحمل می شود ولی صبوری و استقامت می کنند و تنها درخواستشان همدلی و وحدت میان مسؤولان نظام و قوای سه گانه است.

 

وی در ادامه افزود: مسؤولان باید با اتحاد و همدلی در همان مسیری حرکت کنند که اسلام و قرآن ترسیم کرده است و در رکاب رهبر معظم انقلاب و سیاست های کلی نظام بر استحکام این نظام هر روز بیش از گذشته بیافزاییم.

 

حجت الاسلام حسناتی پیرامون مذاکرات و مسائل هسته ای و انتظار در این مسیر گفت: پیام دیگر مردم در این راهپیمایی، دوری از تفرقه مسؤولان در مسائل هسته ای و ادامه وحدت در این مسیر است و باید مسؤولان بدانند که این ملت تا آخر پشت سر شما ایستاده اند و با تکیه بر استعدادهای جوانان و مدیریت جهادی می توانیم در تمام مسائل سرآمد جهان شویم.

 

وی در پایان بیان داشت: آمریکا باید بداند این مردم در سخت ترین لحظات تحریم تا پایان راه ایستاده ایم و مردم امروز انتظار دارند تا شعار امسال رهبر معظم انقلاب به ثمر بنشیند و مسؤولان بامدیریت جهادی و به کار گرفتن قشر جوان در عرصه های فعالیت همان گونه که در 8 سال دفاع مقدس فرماندهان جنگ از جوانان بود، بار دیگر مسؤولیت جبهه اقتصادی را به آنها بسپاریم./1306/پ202/ب4

ارسال نظرات