۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۴۶۰۴۳
نمایندگی ولی فقیه در سپاه نجف آباد:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر از نعمت الهی انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام احمدی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه حوزه علمیه فاطمیه نجف آباد با اشاره به دستاوردهای انقلاب و زمینه ظهور این دستاوردها گفت: مسؤولیت امروز تشکر از نعمت انقلاب است و یکی از راه های این تشکر، حضور در راهپیمایی 22 بهمن است.
حجت الاسلام احمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نجف آباد پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج زهرا اطهر(س) حوزه علمیه فاطمیه نجف آباد، ظهور انقلاب اسلامی را یکی از نعمت های الهی برشمرد و گفت: جنبه الهی این انقلاب ویژگی بارز آن نسبت به دیگر انقلاب‌های جهان است.

 

وی با بیان خاطره ای از حضرت امام خمینی(ره) درباره واقعه طبس گفت: چه در واقعه طبس و چه وقایع دوران جنگ حضرت امام(ره) بارها این جمله را فرمودند که امدادهای غیبی خداوند در تمام شرایط به یاری این انقلاب و نظام آمده است.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به سوره فیل و از میان رفتن دشمنان تنها به وسیله سنگریزه افزود: این انقلاب نیز مصداقی از این سوره مبارکه است که مردم دست خالی در برابر ابرقدرت آن زمان به پیروزی رسیدند و اراده الهی است که این نظام تا ظهور حضرت حجت باقی بماند.

 

وی در ادامه بیان داشت: از بسیاری روایات استفاده می شود که این انقلاب دروازه و مسیر رسیدن به ظهور حجت خدا است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نجف آباد از جمله دستاوردهای این انقلاب را پیشرفت در زمینه علوم دانست و گفت: علوم هسته ای، ژنتیک، هوا و فضا، نانو از جمله علومی است که در طی این 36 سال از انقلاب توانستیم در سطح جهان جزو یکی از نام آوران این علوم شویم و فن آوری این علوم را در اختیار بگیریم و محصولات این علوم در آینده ای نزدیک وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود: آثار و برکات این انقلاب و نظام به جایی رسیده است که حتی دشمنان نیز به آن اذعان دارند و امروز بار دیگر بو علی سیناها به جامعه بازگشته‌اند و چرخه علم در نظام جمهوری اسلامی با عنایات الهی هر روز بیش از گذشته به پیش می رود.

 

حجت الاسلام احمدی در ادامه پیرامون علوم هسته ای و بحث مذاکرات نیز افزود:‌ اگر شاهد هستیم که دشمنان در بحث مذاکرات هسته ای در هر مرحله‌ای حرفی می زنند و حتی به گفته‌های خود نیز عمل نمی کنند، به خاطر قدرت علمی و معنوی این ملت و نظام است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این انقلاب که تمام دشمنان برای نابودی آن کمر بسته اند، مقدمه ای است برای رسیدن به انقلاب جهانی و دشمن به درستی این مطلب را می داند.  

 

حجت‌الاسلام احمدی یوم الله 22 بهمن را سالروز غرور و عزت نظام اسلامی برشمرد و گفت: عنایات الهی و حمایت های ولی فقیه، صبر و استقامت و ثبات قدم مردم عواملی است که سبب شده تا این انقلاب خاری در چشمان دشمنان و امیدی برای مستضعفان جهان شود.

 

وی در پایان افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر از نعمت انقلاب است که طبق آیه « لَئِنْ شَکَرْتُمْ لَأَزیدَنَّکُمْ وَ لَئِنْ کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذابی‏ لَشَدیدٌ» اگر از این نعمت الهی به درستی استفاده نکینم، خداوند طبق این آیه نعمت را از ما نمی‌گیرد بلکه از بهره مندی نعمت محروم می شویم و خود ما هستیم که در آخر ضرر خواهیم کرد./1306/پ202/ب6

ارسال نظرات