۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۲۴۵۹۵۱
همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

تجلیل از مقام علمی و مبارزاتی آیت الله نظری

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام الله دهه فجر از مقام علمی و مبارزاتی آیت الله نظری خادم الشریعه تجلیل شد.
تجليل از مقام علمي و مبارزاتي آيت الله نظري تجليل از مقام علمي و مبارزاتي آيت الله نظري تجليل از مقام علمي و مبارزاتي آيت الله نظري تجليل از مقام علمي و مبارزاتي آيت الله نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمد دامادی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در همایش سوادکوهی های مقیم ساری که به منظور تجلیل از مقام علمی و مبارزاتی آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری برگزار شد با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: امام خمینی(ره) استقلال و آزادی را برای ملت ایران به هدیه داد و امروز ملت ایران در سایه همان خودباوری زیر بار زور نمی رود.

 

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی سه مرحله دارد، گفت: مرحله اول از سال 42 تا 57 با رهبری امام راحل آغاز شد شروع کردند و یاران امام آمدند و ظلم را برچیدند و بزرگان ایستادند و روشنگری کردند و انقلاب در ایران به پیروزی رسید.

 

نماینده مردم ساری در مجلس افزود: مرحله دوم مرحله صدور انقلاب و مرحله سوم انقلاب جهانی شدن است که برای جهانی شدن انقلاب نیز ذخیره ای بزرگ یعنی حضرت ولیعصر(عج) داریم.

 

دامادی با بیان این که مرحله صدور انقلاب خود شامل دو مرحله است، ادامه داد: این مرحله شامل ایدئولوژی و تکنولوژی است که ایدئولوژی انقلاب همان بود که از سوی حوزه های علمیه از سوی بزرگان و علما برخواست و تکنولوژی انقلاب امروز بر دستان آحاد جامعه است.

 

وی با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب با ایدئولوژی ما مشکل داشته و دارند، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب همه توان دشمن در جهت تضعیف اصول و مبانی انقلاب اسلامی به کار گرفته شد و برای تضعیف ایدئولوژی انقلاب بسیاری از بزرگان و شخصیت های این انقلاب را ترور و به شهادت رسادند.

 

نماینده مردم ساری در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته ای اشاره کردو  با بیان این که تیم مذاکره کننده باید مدافع آرمان ها و ارزش های انقلاب باشد، افزود: خوشبختانه این تیم فرزندان و سربازان این انقلاب هستند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات