۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۲۴۵۷۳۱
عضو هیأت رییسه مجلس:

افراط و تفریط خلاف مفاهیم آیات قرآنی است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس گفت: مبانی عالی اسلامی همواره با افراط و تفریط و نفسیر به رأی از آیات قرآنی مخالف است.
عليرضا منادي نماينده مردم تبريز در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علیرضا منادی، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی امروز در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در سخنانی اهانت به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام را نابخشودنی دانست و اظهار داشت: دشمنان از گسترش اسلام ناب محمدی در قلب اروپا و آمریکا هراسان هستند.


وی ابراز عشق و محبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را برگ زرینی در زندگی هر فرد مسلمان دانست و با اشاره به اقدام سخیف و بی شرمانه یکی از نشریات فرانسه در توهین به ساحت نبی مکرّم اسلام حضرت محمّد(ص) افزود: هدف از این اهانت که قلوب همه مسلمانان را جریحه‌دار کرده، مخدوش کردن چهره پاک اسلام در دنیا بوده است.


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به این‌که گروه‌های تکفیری و سلفی ابزاری برای راه‌اندازی جریان ضداسلامی در نقاط مختلف جهان هستند، افزود: گروهک تروریستی داعش با برداشت غلط از اسلام، بدترین ظلم را در حق مسلمانان جهان مرتکب شده اند، در حالی که پیامبر اسلام رحمت عالمیان بوده و است.


منادی با تأکید بر این‌که مبانی عالی اسلامی همواره با افراط و تفریط و تفسیر به رأی از آیات قرآنی مخالف است، تصریح کرد: امروز جهان از عظمت و توسعه دین اسلام واهمه دارد و بااین که دشمنان اسلام به سنگ اندازی به آن می پردازند ولی قطار اسلام با سرعت و شتاب در حرکت است.


وی با بیان این‌که سیره پیامبر گرامی اسلام بهترین الگو برای زندگی سعادتمند در دنیا و آخرت است، افزود: آنچه برای غرب و هم‌پیمانانش اهمیت دارد، حفظ منافع و امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه است، که این امر با حمایت از جریان داعش پیگیری می شود، اما به برکت انقلاب اسلامی ایران این آرزو محقق نخواهد شد.


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین برکات و دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در میان 57 کشور اسلامی تنها کشوری است که ماهواره به فضا فرستاده، در همه جای کشور دانشگاه تأسیس کرده است.


نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: انقلاب اسلامی ماهیت و صبغه فرهنگی داشته است، از این رو ایدئولوژی این نهضت که برگرفته از مکتب حسینی بود، به اقصی نقاط جهان نفوذ کرد و امروز ایران برای قدرت های جهان یک تهدید محسوب می شود.


منادی حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را مو
رد تأکید قرار داد و تصریح کرد: باید با مجاهدت علمی و پژوهشی جواب گستاخان و هتاکان را داده و با اتحاد و همدلی بر حفظ وحدت، عزّت و کرامت ایران اسلامی و امّت اسلامی بیفزاییم./935/پ203/ب4

ارسال نظرات