۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۲۴۵۷۱۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقامت سپاه‌ کاشان:

ملت ایران مدافعان اسلام حقیقی و سربازان ولایت هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با اشاره به این که ملت ایران مدافعان اسلام حقیقی و سربازان ولایت فقیه هستند، گفت: مردم غیور ایران اسلامی برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و ارزش های اسلام و انقلاب در صحنه حاضر خواهند شد.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقامت سپاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: 22 بهمن امسال که مصادف با اهانت استکبار و دشمنان اسلام و مسلمین به مقدسات و پیامبر اکرم(ص) شده است، با شکوه و عظمت خاصی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که یکی از سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران، حضور مردم همیشه در صحنه است، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی سبب از بین رفتن ظلم، استکبار، نفاق و همچنین تضعیف دشمنان اسلام و ایران خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمدی،با محکوم کردن توهین نشریه شارلی ابدو که با حمایت سران کشورهای غرب، منجر به جریحه دارشدن قلب تمامی مسلمین و آزاده خواهان جهان شد، افزود: حضور پرشور مردم و محکوم کردن این دست از اقدامات، تأثیر بسزایی در جلوگیری از تکرار این دست از اقدامات خواهد بود.

 

 وی افزود: تحریم های مغرضانه و ناجوانمردانه غرب به سرکردگی آمریکا و ادامه دشمنی و شیطنت های شیطان بزرگ با تصویب تحریم های جدید، موجب خشم ملت ایران و حضور چیشمگیر در راهپیمایی 22 بهمن برای اعلام انزجار از دشمن است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقامت سپاه کاشان با اشاره به این که ملت ایران مدافعان اسلام حقیقی و سربازان ولایت فقیه هستند، گفت: مردم غیور ایران اسلامی برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و ارزش های اسلام و انقلاب در صحنه حاضر خواهند شد.

 

وی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی سبب نابودی ظلم، استکبار، نفاق و تضعیف دشمنان اسلام و ایران خواهد شد، چرا که همه ساله با همدلی و هم‌صدایی مردم شریف ایران، ابهت پوشالی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و هم پیمانان آنها درهم شکسته است.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این‌که یکی از سرمایه های انقلاب اسلامی ایران، حضور مردم همیشه در صحنه است، گفت: مردم پشتوانه اصلی انقلاب هستند که با حضور خود در صحنه های مختلف انقلاب از جمله راهپیمایی و انتخابات، سبب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایران شده اند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقامت سپاه کاشان افزود: شکوه راهپیمایی 22 بهمن سبب امیدواری دوستان و همراهان جمهوری اسلامی و خنثی شدن نقشه ها و دسیسه های دشمنان ایران و اسلام خواهد شد./1307/ت302/ب6

ارسال نظرات