۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۲۴۵۶۷۰
نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد گیلان:

تلاش دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی یک تلاش مذبوحانه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان گفت: تلاش دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی یک تلاش مذبوحانه است، چراکه نخواهند توانست مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شوند.
دهه فجر، انقلاب، بهمن

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، حجت الاسلام کریمیان، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان امروز در یادواره هفت شهید دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران رشت با بیان این که شناخت سیره و سبک زندگی شهدا بهترین راه خدمت به شهدا است، اظهارداشت: هدف شهدا حفظ اسلام بوده و برای این هدف ایثار و فداکاری کردند.

 

وی بیداری جهان اسلام و تلنگر به عدالت‌خواهان دنیا از اهداف قیام امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: بیداری اسلامی در منطقه با الگو قرادادن انقلاب اسلامی رخ داده است.

 

حجت الاسلام کریمیان با اشاره به تأثیرات انقلاب اسلامی گفت: تتحولات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی منطقه متأثر از انقلاب اسلامی است و این مسأله به خاطر این است که ایران حرفی برای گفتن دارد.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان با بیان این که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با توکل به خداوند و در ظل توجهات ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری همه نقشه ها و طراحی های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را منحل کرده اند، افزود: مردم ایران با وحدت خود در راستای عزت و سربلندی ایران اسلامی گام های بلندی برداشتند و تلاش دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی یک تلاش مذبوحانه است، چراکه نخواهند توانست مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شوند.

 

حجت الاسلام کریمیان نقش جوانان را در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی در اقدامات و مدیریت جهادی برجسته و انکار‌ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز انرژی مطالبه‌گر نسل جوان خواهد توانست عزم ملی برای مدیریت جهادی را فراهم سازد که نباید از آن غافل شد./1318/پ202ب1

ارسال نظرات