۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۲۴۵۲۶۳
نماینده مجلس:

انقلاب اسلامی خواب راحت را از چشم قدرت های استکباری ربوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که امام خمینی(ره) رسالت انقلاب اسلامی را مقابله جدی با نظام سلطه به ویژه آمریکا معرفی کرد، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از رسالت های ما این است که نگذاریم شعله جهاد در راه خدا خاموش شود.
جواد کريمي قدوسي ، نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگارخبر گزاری رسا در رشت، جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شب گذشته در سلسله نشست های سیاسی و بصیرتی در مسجد سید الشهدای رشت با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران خواب راحت را از چشم قدرت های استکباری جهان به ویژه آمریکا ربوده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به دلیل ماهیت الهی و معنوی مانع اجرایی شدن منافع نامشروع نظام سلطه و غاصبین حقوق بشر و ملت های مسلمان می شود.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که امام خمینی(ره) رسالت انقلاب اسلامی را مقابله جدی با نظام سلطه به ویژه آمریکا معرفی کرد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از رسالت های ما این است که نگذاریم شعله جهاد در راه خدا خاموش شود.

 

وی با اشاره به چالش هایی که استکبار از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز برای ایران اسلامی ایجاد کرد، گفت: همواره این چالش ها از سوی مردم تحلیل و با حضور و حمایت مردم با شسکت مواجه شد.

 

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز هم نسل دومی ها و سومی های انقلابی هستند و به صحنه می آیند و بساط فتنه گران را جمع می کنند، گفت: جهاد فی سیبل الله هیچ گاه کم فروغ نمی شود.

 

وی با بیان این که پشت سر این انقلاب جوانان با ایمانی هستند که وارد عمل می شوند و این ناشی از روحیه اعتقاد و سبک زندگی اسلامی جوانان کشور است، افزود: برای توسعه معارف دینی باید شهر به شهر و استان به استان برنامه ریزی شود و یکی از نهادهای مؤثر در این حوزه بسیج است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که فرهنگ و تفکر بسیجی جامعه را به جلو می راند، خاطرنشان کرد: مبارزه با استکبار از راه منطق و بصیرت ادامه دارد و راه مبارزه کار و خلاقیت و ابتکار است و ابزار آن قلم و بیان منطق در ابعاد مختلف است.

 

وی با بیان این که امروز دشمنان اسلام راهبردهای گوناگونی برای ضربه زدن به اسلام طراحی کردند و برای آن اتاق فکر تشکیل داده اند، افزود: امروز دشمن همه هدف خود را برای ضربه زدن به گفتمان انقلاب و اسلام ناب، ولایت، پیشرفت های انقلاب و نقش آفرینی اسلام در دنیا قرار داده است.

 

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجه مجلس با تصریح بر این که امرز دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی را به راه انداخته است، گفت: دشمنان اسلام برای ضربه زدن به انقلاب از همه دانش و تخصص و اقتصاد، نفوذ سیاسی، جاسوسی، تکذیب و تحریم استفاده می کند.

 

وی با تاکید بر این که راهبر دشمن احیای تفکر سکولاریسم و ترویج لیبرالیست و فرهنگ پلو رالیسم است، گفت: پلو رالیسم محکوم است.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که راهبرد دیگر دشمن نفوذ در حاکمیت است، گفت: استاد نفوذ سرویس جاسوسی انگلیس است و انگلستان در این حوزه ابر قدرت است.

 

کریمی قدوسی نفوذ فرهنگی را در تخصص سرویس های فرانسوی دانست و خاطرنشان کرد: اگر استکبار بخواهد اقتصاد را مدیریت کند از راه  آمریکا وارد می شود، اما از همه این ها انگلیس باهوش تر و با برنامه و با تجربه تر است.

 

وی با تاکید بر این که راهبرد دیگر دشمن تلاش برای حاکمیت دوگانه با تضعیف رهبری است، افزود: بی تفاوتی نسبت به آرمان های انقلاب از اهداف استکبار است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکا همه هستی خود را بر ای آرمان لیبرالیست قرار داده است، تصریح کرد: آنها می خواهند ما را نسبت به آرمان های خود بی تفاوت کنند چراکه آرمان های ما امروز توان دفاعی ما است.

 

وی با بیان این که آنجا که موشک حزب الله بر قلب استکبار فرود می آید آرمان فرهنگی ما است، اظهار داشت: از دیگر راهبردهای استکبار تطهیر چهره استکبار است، امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ نامید و امروز آنها لقب کدخدای جهان به آن داده است.

 

کریمی القای تقابل های دورغین را از دیگر برنامه ای استکبار دانست و گفت: بیان اینکه پیشرفت و معنویت باهم همخوانی ندارند از راهبردهای استکبار است و آمریکا امروز به صراحت می گوید که با سرداری ایران در خاورمیانه مخالف است و هویت زدایی و ترویج زندگی غربی از دیگر اهداف دشمن است.

 

وی حمایت از جریان های معاند و ساختار شکن را از راهبردهای دشمنان انقلاب عنوان کرد و گفت: فتنه 88 مظهر این راهبرد بود./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات