۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۴۵۱۹۵
امام جمعه موقت قزوین خواستار شد؛

مسؤولان جوانان را با حال و هوای واقعی دهه فجر و 22 بهمن آشنا کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین در رابطه با فراهم آمدن همه مقدمات برای برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی 22 بهمن گفت: جای تاسف دارد که اگر در این شهر ولایی راه برویم کمتر از گذشته حال و هوای دهه فجر را متوجه شویم و این وظیفه مسؤولان است که جوانان را با حال و هوای واقعی دهه فجر و 22 بهمن آشنا کنند
حجت الاسلام عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امام جمعه موقت قزوین ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته قزوین با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری که فرمودند «و ما تَرَکَ الْحَقَّ عَزیزٌ إِلاّ ذَلَّ، وَلا أَخَذَ بِهِ ذَلیلٌ إِلاّ عَزَّ»، گفت: ایران و امام خمینی(ره) و باقی مستضعفان جهان را می بینیم که امروز در جهان از آنها با عزت و اقتدار یاد می‌شود.

 

وی در ادامه با اشاره به افتخار این ملت افزود: این افتخار در حالی است که نخستین رییس جمهور ایران ، بنی صدر در اوج قدرت به خاطر دوری از تقوا و حق، به جایی رسید که با چادر و آرایش زنانه از ایران فرار کرد و خار و ذلیل شد.

 

باید در شفاف سازی رهبری بیشتر دقت کنیم

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به نامه سرگشاده رهبر انقلاب به جوانان جهان به قسمتی از این نامه اشاره کرد و گفت: امام خامنه‌ای با ترسیم آینده پیش رو به جوانان این گونه هشدار می‌دهد و می فرماید جوانان! اگر اسلام را در دست نگیرید، اسلام داعشی نصیب ما می‌شود.

 

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به آیه «قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُم»‏ خاطرنشان کرد: قرآن نسبت به دشمنان اسلام می‌گوید از عصبانیت بمیرید.

 

وی با بیان این‌که همه باید در 22بهمن همکاری کنیم، ابراز کرد: ما با همکاری شما مردم باید به نحوی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور داشته باشیم که دشمنان از عصبانیت هلاک شوند.

 

ما نمی‌توانیم سرنوشت انقلاب و مردم را به وعده های دروغین آمریکا گره بزنیم

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که راه خداوند راه پیروزی است، اظهار داشت: راه شیطان راه سرنگونی و سر افکندگی است، وعده دادن و آرزو ساختن دروغی دو عنصر از عناصر اصلی فریبکاری و گمراهی شیطان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به تحریم‌ها عنوان داشت: برداشتن تحریم و بهترشدن وضعیت اقتصادی از طرف آمریکا چیزی جز وعده های دروغین شیطان نیست. اگر آمریکا بگوید 5 دقیقه دیگر تحریم‌ها برداشته می‌شود به قطع و یقین هیچ کدام از ما این حرف را باور نمی‌کنیم.

 

امام جمعه موقت قزوین در رابطه با فراهم آمدن همه مقدمات برای برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی 22 بهمن، گفت: جای تاسف دارد که اگر در این شهر ولایی راه برویم کمتر از گذشته حال و هوای دهه فجر را متوجه می‌شویم. از همه مسؤولان و همکاران می‌خواهم که در راه تزیین شهر و فراهم آمدن همه مقدمات، تمام نیروی خود را به کار گیرند./955/پ201/ب6

ارسال نظرات