۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۴۵۱۸۲
امام جمعه ساری:

اندیشه های ناب امام راحل چراغی برای رسیدن به مقصد نهایی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود مهم ترین راه دوری از فتنه و انحراف را پیگیری اندیشه های سیاسی امام راحل دانست و گفت: اندیشه های ناب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چراغی برای رسیدن به مقصد نهایی است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تبریک ایام الله دهه فجر، این ایام را یادآور وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از نهضت امام راحل عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی با وحدت کلمه و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.

 

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همین وحدت کلمه به یکی از کشورهای تصمیم ساز و مقتدر دنیا تبدیل شده است، افزود: نقش ایران اسلامی در سیاست گذاری های منطقه غیر قابل انکار است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات غرب و شرق در جهان را به بن بست کشاند، گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی ها میدان دار منطقه بودند، اما امروز بدون حضور و اظهار نظر ایران اسلامی هیچ طرحی در خاورمیانه قابلیت اجرایی ندارد.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز دنیا به ویژه غربی ها به اقتدار و عظمت ایران اسلامی در عرصه های مختلف اذعان دارند، افزود: بسیاری از سیاست های شیطانی دشمنان در منطقه با نقش آفرینی ایران اسلامی با شکست مواجه شده است.

 

وی تحریم و تهدید های 36 ساله غرب علیه ملت ایران را اشتباه محاسباتی آنها در مقابله با این ملت بصیر و ولایی دانست و تصریح کرد: ملت ایران هیچ گاه با تحریم و تهدید میدان و عرصه مبارزه را ترک نخواهند کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت ایران با همه توان خود در برابر مشکلات ایستادند و مقاومت کردند، گفت: تحریم های 36 ساله غرب نه تنها خللی در روند اهداف ملت ایران ایجاد نکرد، بلکه بستری را برای خودکفایی و رشد کشور فراهم کرد.

 

آیت الله طبرسی افزود: مردم ایران مشکلات و گرفتاری را در زندگی خویش دارند، اما از ائمه اطهار(ع) یاد گرفتند که در برابر مشکلات ایستادگی کرده و تسلیم ظلم جور و ستم نشوند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود مهم ترین راه دوری از فتنه و انحراف را پیگیری اندیشه های سیاسی امام راحل دانست و تصریح کرد: اندیشه های ناب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چراغی برای رسیدن به مقصد نهایی است.

 

وی با بیان این که امروز مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام راحل هستند، گفت: ایشان پیام راهبردی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به خوبی پیگیری و دنبال می کنند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی را مدیون رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب برای جلوگیری از خسارت ایران در مذاکرات هسته‌ای به خوبی از حقانیت ایران اسلامی دفاع کرد.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به 19 بهمن، سالروز پیوستن همافران به انقلاب اسلامی و تبعیت از امام راحل، گفت: این حرکت همافران زمینه را برای سقوط نهایی رژیم پهلوی فراهم کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با اشاره به در پیش بودن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز تاریخی تأکید کرد و گفت: ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی امسال نیز باشکوه تر از هر زمان دیگری با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برضرورت توجه مسؤولان به توسعه مازندران تأکید کرد و گفت: متأسفانه این استان همواره مورد بی مهری قرار می گرفته است.

 

آیت الله طبرسی بر ضرورت کاهش برخی بروکراسی های اداری دست و پاگیر در استان تأکید کرد و گفت: باید این زمینه فراهم شود تا سرمایه گذاران به راحتی بتوانند طرح های خود را در استان عملیاتی کنند./950/پ201/ب1

ارسال نظرات