۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۲۴۵۱۶۳
استاد حوزه و دانشگاه:

تداوم راه شهدا در ولایتمداری و عمل به وصیت آنها است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که وصیت نامه امام راحل و شهدا باید الگوی ما در همه ابعاد زندگی باشد، گفت: وصیت نامه شهدا و امام راحل انقلاب، چراغ راه ما برای حفظ تداوم انقلاب است که باید در همه شرایط مورد توجه ما باشد.
 يادواره شهداي انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، سید علی سلیلی، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی، شب گذشته در یادواره شش تن از شهدای روستای زرندین سفلی در جمع پر شور بانوان افزود: مهم ترین و اساسی ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام مردم برای خدا بود که این نکته حساسی است که از دید غربی ها و سیاست مادی گرایانه آنان خارج و از حیطه تفکر محدود آنان بیرون است و ما باید این ارزش ها را در جامعه تبیین کنیم.

 

وی  با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر فرصت بازنگری ارزش ها و آرمان های این انقلاب است تا با مرور دوباره آن، در تبیین این ارزش ها تلاش بیشتری انجام دهیم.

 

سلیلی با بیان این که بانوان جامعه ما در عرصه های مختلف این انقلاب از ابتدا تاکنون از خودگذشتگی های بی شماری انجام دهند که باید این ارزش ها در جامعه بیان شود، خاطر نشان کرد: اکنون با توجه به برنامه های ضد فرهنگی دشمن نیز بانوان ما باید همچون گذشته در خط مقدم جبهه فرهنگی بوده و از جامعه در برابر این تهاجم ها محافظت کنند.

 

این استاد دانشگاه، استقلال طلبی و نفی سلطه بیگانگان،احیا و اصلاح باورهای مذهبی، مقدم داشتن جمعی به جای منفعت طلبی های فردی، عدالت اجتماعی، ایجاد وضع مناسب برای رشد مادی و معنوی انسان ها و وحدت و عزت امت اسلامی را از اصلی ترین اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 

سلیلی با بیان این که وصیت نامه امام راحل و شهدا باید الگوی ما در همه ابعاد زندگی باشد، یادآور شد: وصیت نامه شهدا و امام راحل انقلاب، چراغ راه ما برای حفظ تداوم انقلاب است که باید در همه شرایط مورد توجه ما باشد.

 

وی گفت: برگزاری یادواره شهدا در استحکام پایه‌های انقلاب موثر است که باید با برگزاری این مراسم معنوی خود و جامعه را در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان بیمه کنیم.

 

این استاد دانشگاه با تاکید بر ولایتمداری گفت: اکنون در موقعیت حساس و سرنوشت سازی از دوران انقلاب اسلامی هستیم و بصیرت و ولایتمداری ملت ما می تواند ما را از گردنه های سختی که در جلوی راه این انقلاب است نجات دهد.

 

این مدرس حوزه و دانشگاه یادآور شد: اکنون درموقعیت حساس و سرنوشت سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار داریم و مسؤولیت هایب مختلف ما در خانواده و اجتماع ایجاب می کند تا واقعیت ها، ریشه ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم تا بتوانیم با برنامه ریزی حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم که بانوان باید هم پای مردان در این راستا وارد شوند و روشنگری کنند.

 

وی 22 بهمن را رویداد بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نامید و گفت: مردم همواره با حضور گسترده در راهپیمایی‌ها و تجمعات وفاداری‌ خود را نسبت به انقلاب اسلامی نشان داده‌اند و این بار نیز با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمت ضمن بیعت مجدد با امام راحل، شهدا و رهبری به جهانیان ثابت می کنند که همواره تابع رهبری و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستند و لحظه ای از ارزش ها جدا شدنی نیستند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات