۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۲۴۴۹۸۱
حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی:

نامه رهبر انقلاب مقابله با اسلام دست‌پرورده غرب بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که امروز اسلام ناب از سوی مستکبران مورد تهاجم قرار گرفته است،‌ گفت: رهبر معظم انقلاب برای اثبات حق و دور کردن اذهان از باطل، این نامه را نوشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمين حسن رمضاني

حجت‌الاسلام والمسملین حسن رمضانی شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی حرکتی متناسب با شرایط زمان و مکان بود.


وی با بیان این‌که این نامه تا کنون تأثیرات فوق‌العاده‌ای داشته است، ابراز کرد: با توجه به حرکات خارج از اعتدال و افراط گونه که از ناحیه برخی از مدعیان اسلام و خیانتی که از سوی سردمداران کفر و نفاق در راستای اسلام هراسی صورت گرفت، رهبر معظم انقلاب وجدان‌های بیدار و جویای حقیقت را مخاطب خود قرار دادند تا به وسیله این خطاب و نامه آنها را به سوی اسلام ناب محمدی منعطف کنند.


استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که امروز اسلام ناب از سوی مستکبران مورد تهاجم قرار گرفته است،‌ گفت: رهبر معظم انقلاب برای اثبات حق و دور کردن اذهان از باطل، این نامه را نوشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.


حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم نامه رهبر معظم انقلاب به فضل الهی نقطه عطفی در تاریخ اسلام و منشأ خیرات و برکات فراوان برای جهانیان شود.


شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی از ویژگی‌های استکبار جهانی را معرفی و تحمیل علایق از منظر خود دانست و افزود: مستکبران و زورگویان به دنبال معرفی اسلام و تشیعی هستند که در راستای خواسته‌ها و منافع آنها حرکت کند و قطعا با اسلام ناب فاصله فراوان دارند.


وی ادامه داد:‌ منافع استکبار ایجاب می‌کند که چنین مشیی داشته باشد و با توجه به منافع خود و دنیا گرایی حرکت کند از این رو نماینده معرفی اسلام ناب وظیفه دارد در برابر آنها به ترویج اسلام ناب بپردازد تا مدعی صادق از مدعی کاذب جدا شده و طالب حق بداند که به چه کسی مراجعه کند.


استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد:‌ اگر انسان بی واسطه به طرف حقیقت برود بیشتر با آن آشنا می‌شود و حقیقت با توجه به زیبایی‌هایی که دارد خود را در معرض انتخاب قرار می‌دهد.


حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی یکی از افتخارات اسلام را نهراسیدن از قدرت‌ها و زورگویان دانست و گفت: اسلام با تمام صداقت خود را به دنیا معرفی می‌کند و «قُلْ هَاتُواْ بُرْهَانَکُمْ» در طلیعه دعوت‌های اسلام ناب محمدی و در برابر مدعیان حک شده است./927/ت302/ش

ارسال نظرات