۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۴۴۸۴۵
معاونت تهذیب حوزه های علمیه:

دولت باید از انجام فعالیت های حاشیه ای پرهیز کند

خبرگزاری رسا ـ معاونت تهذیب حوزه های علمیه گفت: پرداختن به حواشی باعث خواهد شد تا مشکلات اساسی مردم حل نشده باقی بماند و افزون بر آن مشکلاتی را برای دیگران نیز ایجاد می کنند.
حجت الاسلام هادي حسين خاني
حجت الاسلام هادی حسین خانی معاونت تهذیب حوزه های علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا استقلال و آزادی را از دستاوردهای جمهوری اسلامی دانست و گفت: ایران تنها کشوری است که می تواند ادعای استقلال کند و بگوید که بیگانگان هیچ دخالتی در این کشور ندارند.
 
معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب درباره صدور انقلاب اشاره و اظهار کرد: صدور انقلاب اسلامی از آرمان های امام خمینی بود که به تحقق پیوست؛ خیزش جهانی بر علیه ظلم و استبداد نتیجه این دستاورد سیاسی انقلاب اسلامی بوده است.
 
حجت الاسلام حسین خانی پیشرفت های هسته ای، نانو و مانند آن را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: از جمله دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی طی سه دهه گذشته می توان به زمینه های موشکی و ماهواره ای نیز اشاره کرد.
 
وی با انتقاد از کم کاری ها در حوزه علوم انسانی و اسلامی ادامه داد: کم شدن وابستگی به نفت در سال های گذشته و پیشرفت در صنایع پتروشیمی بر بازده اقتصادی کشور تأثیر خواهد گذاشت؛ صنایع پتروشیمی در سال های آینده با فعالیت و درآمد زایی بیشتر در عرضه نفت باعث خواهند شد تا وضعیت اقتصادی کشور بهبود پیدا کند.
 
معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه افزود: هر چند در ابعاد اقتصادی و فرهنگی کم کاری صورت گرفته است لیکن با چنگ زدن به عزم ملی و مدیریت جهادی می توان توانایی های این دو بخش را ارتقاء بخشید.
 
حجت الاسلام حسین خانی از فعالیت های حاشیه ای دولت انتقاد و تصریح کرد: پرداختن به حواشی باعث خواهد شد تا مشکلات اساسی مردم حل نشده باقی بماند و افزون بر آن مشکلاتی را برای دیگران ایجاد می کنند تا مجبور شوند جوابگوی فعالیت های اشتباه و حاشیه ای این افراد باشند.
 
وی درباره قدردانی مسؤولان از مردم به خاطر وفاداری به نظام اظهار داشت: مسؤولان جهت قدردانی از مردم موظفند تا همه همت خود را مصروف برداشتن قدم هایی در جهت حل مشکلات مردم کنند.
 
معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه در مقایسه امکانات و پیشرفت های قبل و بعد از انقلاب گفت: از هیچ جهتی امکانات و پیشرفت های ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست؛ در بعد سیاسی استقلال امروز با وابستگی رژیم شاهنشاهی را نمی توان مقایسه کرد؛ در بعد بهداشت و درمان نیز کشوری که پزشک های معمولی خود را از هند و پاکستان دعوت می کرد الان خود کفا شده است و صادرات هم دارد.
 
حجت الاسلام حسین خانی ادامه داد: در بعد صنعت خیلی اتفاقات افتاده است و این کشور در حد خودش تولید کننده خوبی است؛ در کشاورزی پیشرفت های خوبی صورت گرفته است؛ در بعد فرهنگی نیز پیشرفت هایی وجود داشته است./836/ت302/ش
ارسال نظرات