۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۲۴۴۶۹۱
امام جمعه پلدختر:

دهه فجر بهترین فرصت ایجاد وحدت بین مسؤولان و مردم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که دهه فجر بهترین فرصت ایجاد وحدت بین مسؤولان و مردم است، گفت: انتظار می رود مسؤولان به وضعیت اشتغال زایی این شهرستان توجه داشته باشند.
 دهه فجر انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی محمد لروند، امام جمعه پلدختر، بعد از ظهر امروز، در مراسم افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی پلدختر با قدردانی از زحمات دولت تدبیر و امید گفت: نسل جوان امروز ما نیازمند به حمایت و هدایت هستند.

وی با درخواست از مسؤولان در راستای توجه به وضعیت اشتغال زایی شهرستان پلدختر افزود: دولت مردان و مسؤولان کشوری و استانی برای اشتغال‌زایی و رونق صنعت در پلدختر ظرفیت‌سازی کنند.

حجت الاسلام لروند اشتغال زایی و ظرفیت سازی در این شهرستان را مهم ترین عامل حمایت جونان بیان کرد و افزود: امید است مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: ظرفیت سازی در حوزه اشتغال موجب می شود جوانان ما با رغبت به کار و تلاش بپردازند.‌

حجت الاسلام لروند با گرامی داشت دهه فجر بیان داشت: دهه فجر بهترین فرصت ایجاد وحدت بین مسؤولان و مردم است.

امام جمعه پلدختر خدمت به مردم را از برکات انقلاب اسلامی بیان کرد و عنوان داشت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های بزرگی است که برای ایجاد استقلال و آزادی شده است.

وی در ادامه با اشاره به احداث درمانگاه تأمین اجتماعی و افتتاح ساختمان استیجاری آن خاطرنشان کرد: این اقدام به یمن برکت انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام لروند در پایان با قدردانی از نوربخش، مدیرعامل تأمین اجتماعی کل کشور، بیان داشت: امید است دولت در جهت پیشرفت شهرستان پلدختر سرمایه گذاری کند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات