۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۴۴۴۰۰
با حضور وزیر اطلاعات؛

همایش پیشکسوتان انقلاب در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: همایش پیشکسوتان انقلاب با حضور وزیر اطلاعات و 100 نفر از مبارزان انقلابی استان، 16 بهمن در سالن صبا سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سلطاني

حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: در ایام الله دهه فجر برنامه هایی متناسب با این ده روز در استان برگزار می شود.

 

 وی در ادامه با اشاره به نامگذاری ایام الله دهه فجر اظهار کرد: روز یکشنبه به نام انقلاب اسلامی امام خمینی و ولی فقیه ، روز دوشنبه انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، روز سه شنبه انقلاب اسلامی جوانان هویت ملی و علم و فناوری، چهارشنبه  انقلاب اسلامی استحکام خانواده زنان و سبک زندگی ایرانی  اسلامی، پنج شنبه انقلاب اسلامی ایمان جهاد و شهادت، جمعه انقلاب اسلامی بیداری اسلامی عدالت گستری و حکومت جهانی حضرت امام عصر(عج) است.

 

وی افزود: شنبه، انقلاب اسلامی توسعه فرهنگی تمدن اسلامی، یکشنبه نوزدهم بهمن انقلاب اسلامی اقتدار ملی و استکبار ستیزی مبارزه با افراط گری و تروریست، دوشنبه انقلاب اسلامی خودباوری جامعه دینی و حاکمیت ارزش های اسلامی، سه شنبه انقلاب اسلامی اتحاد و عزم ملی، وحدت و انسجام امت اسلامی و چهارشنبه بیست و دوم بهمن ماه به نام انقلاب  اسلامی، استقلال آزادی و جمهوری  نامگذاری شده است.

 

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 175 نقطه استان

 

وی با بیان این که امسال در مجموع 12 هزار برنامه در این ایام فرخنده و مبارک در سطح استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: از این تعداد بیش از دو هزار برنامه فرهنگی،اجتماعی و جشن انقلاب توسط کمیته خواهران در سطح استان برگزار می شود.

 

 حجت الاسلام سلطانی در ادامه از برگزاری همایش پیشکسوتان انقلاب با حضور وزیر اطلاعات و 100 نفر مبارزان انقلابی استان خبرداد و اظهار کرد: این همایش در روز پنجشنبه 16 بهمن ماه  در سالن صبا سازمان صداو سیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: نمایشگاه توانمندی بانوان از 14 تا 18 بهمن ماه،مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام(ره) در سالن شهید بهشتی،برگزاری جشنواره فیلم، تئاتر و شعر فجر نیز از جمله برنامه های دیگر است.

 

 وی افزود: همچنین مسابقات قرآنی روستائیان در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل به مدت دو روز در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام سلطانی تأکید کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی به مدت ده شب در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور حضرات آیات شمع‌آبادی، سلیمانی، علم‌الهدی و خاتمی و همچنین حجج اسلام رییسی، فرزانه، رحیمیان و پناهیان برگزار می شود.  

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن هم در 175 نقطه استان برگزار می‌شود و در مشهد این راهپیمایی از ساعت 9 صبح و از عرصه میدان شهدا آغازمی شود./934/ت303/ب5

ارسال نظرات