۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۴۴۳۹۰
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

عشایر در جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که عشایر همواره وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کرده اند، گفت: عشایر در جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی هستند.
حجت الاسلام جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز، در دیدار عشایر استان خوزستان با آیت الله موسوی جزایری، شعار روز دوم دهه فجر را انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی برشمرد و افزود: عشایر در جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی هستند.

وی با بیان این که عشایر همواره وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کرده اند، اظهار داشت: عشایر خوزستان همچون 36 سال گذشته تا آخرین قطره خون خود از خاک ایران اسلامی دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام جعفری به وظایف عشایر پیرامون رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی از جمله سفارش های رهبری به مردم و مسؤولان است که روستاییان و عشایر می توانند به آن جامه عمل بپوشانند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، استقلال اقتصادی را مقدمه ای برای دستیابی به استقلال در دیگر عرصه ها دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به نفت سبب پیروزی در عرصه های دیگر خواهد شد.

وی با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: پیروی از ولی فقیه و اعتقاد مردم از مهم‎ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که تنها راه پیروزی و حفظ اقتدار نظام اسلامی تبعیت از ولی فقیه است، اظهار داشت: ملت ایران در طول سال های گذر از انقلاب نشان داده همواره تابع رهنمود های رهبری است.

وی مدیریت جهادی را از لازمه های دستیابی به اقتصادی مقاومتی برشمرد و گفت: جهت دستیابی به اقتصاد مقاومتی نیازمند برخورداری از مدیریت جهادی بر اساس معیارهای بومی، ارزش های ملی و باورهای مذهبی هستیم..

حجت الاسلام جعفری در پایان تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و شکست دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی نشان دهنده توانایی ملت ایران در مدیریت جهادی است./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات