۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۲۴۴۲۴۶
امام جمعه اهر:

تهاجم فرهنگی غرب در راستای هویت ‌زدایی از انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ‌ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان ‌شرقی گفت: تهاجم فرهنگی غرب در راستای هویت ‌زدایی از انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان ‌شرقی امروز در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران صبغه فرهنگی و اعتقادی دارد، اظهار داشت: این انقلاب فرهنگ ولایت و ارزش‌های مکتب تشیع را در سراسر جهان گسترش داده است.


وی با بیان این‌که تهاجم فرهنگی غرب در راستای هویت‌زدایی از انقلاب اسلامی ایران است، افزود: نوک حمله دشمن به طرف جوانان است و ما باید برای رساندن مفهوم انقلاب به جوانان برنامه داشته باشیم و در این زمینه ابتکار و خلاقیت به خرج دهیم و دهه فجر فرصت خوبی برای برنامه هاست.


حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران با دستاوردهای عظیم در ابعاد مختلف همراه بوده است، گفت: بزرگ ترین وظیفه مسؤولان اطلاع رسانی مطلوب از خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 35 سال گذشته است، البته نباید در ارایه گزارش‌ها غلوگویی صورت گیرد.


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش دیگر نهضت های اسلامی در منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: تمام مسلمانان منطقه و جهان اسلام با الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران و آرمان های امام راحل در مقابله با استکبار جهانی غیرت به خرج داده اند.


وی افزود: به رغم تلاش دشمن برای دور کردن مردم از اسلام و تشیع، شاهدیم همچنان دین اسلام در حال شناساندن بهتر و جهانی شدن است، ضرورت دارد نیروهای فکری و معنوی جامعه دست به کار و قلم شده و به دشمن پاسخ دهند و با آن مقابله کنند.


حجت الاسلام حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، گفت: مستکبران غربی از هر فرصتی برای مقابله با اسلام و تشیع استفاده می کنند؛ اما با وجود امکانات کم نظام، شاهدیم که این انقلاب و نظام پیام خود را به سراسر جهان رسانده است./935/پ202/ب6

ارسال نظرات