۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۴۴۱۲۵
امام جمعه بروجرد:

امروز پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی وظیفه جوانان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن است، گفت: امروز پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی وظیفه جوانان است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، صبح امروز، در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در این شهرستان پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی را وظیفه جوانان دانست و گفت: امروز باید هوشیارانه از انقلاب صیانت کنند.

وی با اشاره به این که دشمنان با گذشت36 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، همواره در قالب دسیسه های گوناگون به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند، بیان داشت: دشمنان هنوز به دنبال انتقال گیری از انقلاب و ملت ایران هستند.

حجت الاسلام ترابی بیان داشت: ملت ایران اسلامی با رشادت و از خود گذشتگی در سایه رهبری حکیمانه و الهی امام خمینی(ره) یک نظام دینی و مردمی را در این کشور به وجود آوردند.

وی افزود: در سایه درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و ولایت پذیری ملت با بصیرت ایران اسلامی دشمنان به اهداف شوم خویش نمی رسند.

بصیرت و دشمن شناسی مردم انقلاب را در برابر توطئه ها ی دشمنان بیمه کرده است

امام جمعه بروجرد با بیان این که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دستان استعمار از  سرنوشت ملت ایران قطع شد، عنوان داشت: بصیرت و دشمن شناسی مردم انقلاب را در برابر توطئه ها ی دشمنان بیمه کرده است.

وی در ادامه حفظ عزت مندی ملت ایران اسلامی و قطع دستان استعمار از سرنوشت این ملت را از بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان و نوجوان است.

حجت الاسلام ترابی با بیان این که نسل های اول، دوم و سوم انقلاب در تداوم راه شهدا و امام(ره) و با رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری این انقلاب را به سر منزل مقصود رساندند، تأکید کرد: صیانت از دستاوردهای خون پاک شهدا وظیفه نسل چهارم انقلاب است.

وی نسل جوان امروز جامعه را وارث انقلاب و خون شهدا دانست و تأکید کرد: جوانان این مرز بوم با ارتقای دانش خویش باید از انقلاب اسلامی پاسداری کنند./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات