۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۴۴۰۸۹
نماینده مردم سمنان در مجلس:

قانون‌گرایی و دشمن‌شناسی از بارز‌ترین ویژگی‌های امام خمینی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که سیره حضرت امام خمینی(ره) باید بیش از پیش تبیین شود، گفت: از مهم‌ترین و بارز‌ترین مسائل در سیره عملی حضرت امام خمینی(ره)، قانون‏گرایی و دشمن شناسی است.
نماينده مردم سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، علیرضا خسروی، نماینده مردم شهرستان‏های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در آیین گرامیداشت ورود امام خمینی(ره) در 12 بهمن 57 که با حضور استاندار، فرماندار، طلاب و روحانیان، خانواده معظم شهدا، مسؤولان و روسای ادارات شهرستان سمنان در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر را باید گرامی بداریم، همانگونه که حضور در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) را بر خود فریضه و تکلیف می دانیم.

 

وی با تأکید بر اینکه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی یک تکلیف و وظیفه بر عهده تمامی مسؤولان است، افزود: دهه فجر امسال باید پررنگ‌تر از سال‏های گذشته برگزار شود و نباید یادمان برود که در چه جایگاهی بودیم و اکنون در چه جایگاهی قرار داریم و چه کسانی با چه عقایدی و دیدگاهی بر ما حکومت می‏کردند.

 

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیدگاه مردم دنیا پس از پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به ما تغییر کرده است، تصریح کرد: آینده‏ای که جوانان دیروز برای خود ترسیم می‏کردند بسیار مبهم و دست نیافتنی بود؛ اما آینده‏ در نزد نسل جوان امروز سرشار از امید و تلاش و کوشش است.

 

خسروی با تأکید بر اینکه باید گذشته تذکر داده شود و یادمان نرود در چه خفقانی زندگی می‏کردیم، خاطر‌نشان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری‏های حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) مستقر و با خون پاک شهدا آبیاری شده است؛ بنابراین ما موظف به حفاظت تلاش‏ها، ایثارگری‏ها و رشادت دلیرمردان دوران پرفراز و نشیب انقلاب هستیم.

 

وی با بیان اینکه قانون‏گرایی جزء ویژگی‌ها و تأکیدات مؤکد آن رهبر فرزانه بود، اظهار داشت: باید مجری قانون باشیم؛ حتی اگر بد نوشته شده باشد و قانون‏گرایی را در سرلوحه تمامی کارها و انجام وظایفمان مدنظر داشته باشیم.

 

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه افتخارات امروز ما که دنیا را به تحیر واداشته است، به برکت انقلاب اسلامی ایران به دست آمده است، گفت: ما زائیده مقاومت در برابر تحریم هستیم و فشارها و تهدیدات دشمنان و استکبار جهانی مردم را ثابت قدم‌تر خواهد کرد و این امر را در طول 36 سال گذشته به همگان اثبات کرده‏ایم.

 

خسروی با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) نصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های بارز امام راحل دشمن‏شناسی بود و ایشان در بیاناتی فرموده‏اند «به میزان عزتتان شما دشمن دارید، چون شما تمامی معادلات دشمن را به هم ریخته‏اید»./977/پ202/ب4

ارسال نظرات