۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۴۳۸۰۲
با مشخص شدن تیم های برتر؛

مسابقات ورزشی طلاب حوزه علمیه استان بوشهر پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ مسابقات ورزشی طلاب حوزه علمیه استان بوشهر با مشخص شدن تیم های برتر به پایان رسید.
اختتاميه مسابقات ورزشي طلاب حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، مسابقات ورزشی طلاب حوزه علمیه استان بوشهر با مشخص شدن تیم های برتر به پایان رسید.

 

حجت الاسلام محمدحسین جفره ای معاون طلاب و دانش افزایی حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، گفت: این مسابقات در سه رشته فوتسال، تنیس روی میز و فوتبال دستی در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام جفره ای با اشاره مسابقات فوتسال این دوره گفت: در رشته فوتسال تعداد 12 تیم از مدارس علمیه شرکت کردند و پس از برگزاری مسابقات تیم مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد و به ترتیب تیم های مدارس علمیه سفیران هدایت و چهارده معصوم(ع) برازجان به مقام دوم و سوم رسیدند.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس روی میز، گفت: تعداد 14 نفر از مدارس علمیه در مسابقات تنیس روی میز شرکت کردند که در این مسابقات عمران قاسمی از طلاب مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان حائز رتبه اول، هوشنگ دستور از مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان به مقام دوم و نیز حسین کرمی از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر به مقام سوم رسید.

 

وی تعداد شرکت کنندگان در مسابقه فوتبال دستی را 28 نفر عنوان کرد و گفت: در این رشته هر مدرسه دو تیم دو نفره را روانه این مسابقات کرده بود که پس از برگزاری این مسابقات تیم دو نفره الف مدرسه علمیه سفیران برازجان به مقام اول دست یافت.

 

جفره ای افزود: همچنین در این مسابقات تیم دو نفره ب کنگان رتبه دوم و نیز تیم الف دو نفره مدرسه امام خمینی(ره) بوشهر به مقام سوم دست یافتند.

 

معاون طلاب و دانش افزایی حوزه علمیه استان بوشهر بازیکن اخلاق در رشته فوتسال را حسین ابراهیمی از مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان، بهترین بازیکن فوتسال این دوره را علیرضا اثنی عشری از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر و بهترین دروازبان را زین العابدین فقیه از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر عنوان کرد./833/ت302/ب4

ارسال نظرات