۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۴۳۳۸۲
نماینده مجلس:

خبرهای حاشیه‌ای عربستان هم نتوانست جلوی بازتاب جهانی نامه رهبری را بگیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس بابیان این‌که نامه رهبر معظم انقلاب دست استکبار را برای مردم و جوانان جهان برملا کرد، گفت: خبرهای حاشیه‌ای از عربستان هم نتوانست جلوی بازتاب جهانی نامه رهبر انقلاب را بگیرد و با این نامه کمر داعش شکست و این گروه برای همیشه تضعیف شد.
حجت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند خوسف و درميان

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این‌که نامه رهبر معظم انقلاب تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرد و پاسخ به‌موقع به جوانان اروپایی حقیقت اسلام را به آن‌ها نشان داد، گفت: قرآن کریم و سیره رسول خدا(ص) از جاذبه حداکثری برخوردار است و محال است کسی آیات قرآن را بشنود یا سیره رسول خدا (ص) را بخواند و به آن ایمان نیاورد.

 

وی تصریح کرد: دشمن از اقتدار اسلام حقیقی نگران است به همین خاطر موج اسلام هراسی را در پیش‌گرفته و می‌خواهد به هر شکلی که شده جلوی موج اسلام‌گرایی را بگیرد که خوشبختانه دشمن هرچه مکر و حیله کند نخواهد توانست نور پرفروغ اسلام را نابود کند.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که نامه رهبری تنها خطاب به جوانان اروپایی نبود بلکه خطاب به‌تمامی جوانان دنیا بود، افزود: این نامه به جوانان اروپایی نشان داد که باید از حس عدالت‌خواهی و پیشرفت خود در راه درست استفاده کنند؛ زیرا استفاده از این دو عنصر سرنوشت‌ساز در راه حکومت‌های شیطانی سرانجامی جز سقوط و تباهی انسان نخواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به این‌که در حال حاضر سخنان رهبری تنها از سوی شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های مردمی پخش می‌شود و شبکه‌های رسمی چندان به تحلیل آن نمی‌پردازند، ادامه داد: با این‌وجود این نامه بازتاب گسترده‌ای داشته و توانست موج اسلام‌گرایی را در غرب تسریع کند.

 

وی بابیان این‌که عده‌ای قصد داشتند با طرح موضوعات و اخبار دیگر از عربستان نظر جوانان اروپایی را از نامه رهبری منحرف کنند، ادامه داد: بازتاب این نامه به حدی اثرگذار بود که خبرهای حاشیه‌ای از عربستان هم نتوانست این موضوع را تحت تأثیر قرار دهد.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی دلیل تغییر رفتار بعضی از سران غرب را نامه رهبری عنوان کرد و گفت: از زمان انتشار نامه رهبری سیاستمداران غربی حواس خود را جمع کرده و سعی می‌کنند خود را هم‌رنگ با جریان‌های اسلام طلبانه غربی نشان دهند.

 

حجت‌الاسلام عبادی اظهار کرد: استفاده از فضای مجازی، دعوت با رفتار و اتحاد از مهم‌ترین عناصری هستند که می‌تواند در تسریع موج اسلام‌گرایی در جهان مؤثر باشد.

 

وی با اشاره به این‌که اگر مسلمانان «رحماء بینهم» باشند خواهند توانست اسلام حقیقی را معرفی کنند، یادآور شد: قطعا پس از نامه رهبری دشمن به فکر ایجاد ترفندهای جدید خواهد بود اما نامه رهبری برای همیشه جولان داعش را در کشورهای اسلامی از بین برد و موجب شد که با کلام ایشان برای همیشه کمر داعش شکسته و این قدرت در جهان رسوا و تضعیف شود./968/ت302/ب4

ارسال نظرات