۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۲۴۳۲۹۸
حجت الاسلام ماندگاری:

نامه رهبر انقلاب مورد استقبال عظیم جوانان اروپا و آمریکا قرار گرفت

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا درباره پیامدهای نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اظهار داشت: پس از انتشار نامه رهبر معظم انقلاب از طریق رسانه‏ها و فضای مجازی، شاهد ولوله و غوغا در اروپا و آمریکا هستیم؛ این نامه با استقبال عظیم جوانان مواجه شد.
حجت الاسلام مهدي ماندگاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا، شب گذشته در سلسله نشست‏های شب شیدایی که در گلزار شهدای سوم خرداد قم برگزار شد، به بررسی نقش شهدای بین الملل در بیداری اسلامی پرداخت.

 

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به اهداف انقلاب خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) سه هدف برای انقلاب اسلامی تعریف کرده بودند که هدف اول، سقوط طاغوت و برپایی جمهوری اسلامی بود که در 22 بهمن سال 1357 به تحقق پیوست.

 

استاد حوزه افزود: هدف دوم بیدار کردن جهان اسلام بود که در خواب غفلت به سر می‏برد و با نهضت انقلاب اسلامی در ایران، بیداری اسلامی نیز به سرعت پیشرفت کرد و در مصر و لیبی و دیگر کشورهای اسلامی شاهد آن هستیم؛ هدف سوم نیز بیدار کردن جوانان دنیا و شناساندن اسلام به آنان بود که نامه هفته پیش رهبر معظم انقلاب به جوانا اروپایی و آمریکای شمالی، این هدف را محقق کرد.

 

وی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: این نامه با صراحت تمام اسلام واقعی و راه شناخت اسلام واقعی را به جهان غرب و اروپا معرفی کرد؛ هر چند رسانه های رسمی غربی این نامه را به طور کامل در اختیار مردم قرار ندادند، با این وجود شاهد انتشار سریع این نامه از طریق فضای مجازی بودیم که با استقبال عظیم جوانان رو به رو بود.

 

عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا نامه رهبر معظم انقلاب را دارای سه ویژگی مهم دانست و ادامه داد: دهه پیش روی ما، دهه استقبال از اسلام در اروپا و آمریکا است که اکنون شاهد آن هستیم؛ دشمنان اسلام نیز تمام تلاش خود را در بد جلوه دادن اسلام به کار گرفته‏اند؛ با این وجود مقام معظم رهبری در نامه اخیر خود به سه اصل فطرت پاک جوانان، پیشرفت خواهی جوانان اروپا و آمریکا و یافتن حقیقت اسلام از دریچه غیر انگلیسی و غیر غربی تاکید کردند.

 

وی به لزوم حضور ایران در خارج از مرزها اشاره کرد و گفت: امروز سوریه و عراق خط مقدم جمهوری اسلامی هستند و به همین جهت شاهد حضور ایران در این کشورها هستیم؛ دیروز که با عراق در جنگ بودیم بخاطر افکار آمریکایی و ضد اسلامی عراق بود در صورتی که امروز، عراق مدافع اسلام است و همین باعث شده که امثال سردار سلیمانی و سردار شهید الله دادی در خارج از مرزهای ایران در حال خدمت باشند.

 

حجت الاسلام ماندگاری درباره پیامدهای نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، ابراز کرد: پس از انتشار نامه رهبر معظم انقلاب از طریق رسانه‏ها و فضای مجازی، شاهد ولوله و غوغا در اروپا و آمریکا هستیم؛ اکنون اسلام، در اروپا و آمریکا نیز مدافع دارد و ما برای دفاع از اسلام هر جا که نیاز باشد حضور پیدا خواهیم کرد./840/پ202/ف

ارسال نظرات