۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۲۴۳۲۶۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

اسلام هراسی تاکتیک دشمنان برای بازداشتن مردم جهان از گرایش به اسلام است

خبرگزاری رسا ـ ییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه اسلام هراسی تاکتیک دشمنان برای بازداشتن مردم جهان از گرایش به اسلام است، و گفت: انقلاب اسلامی یک نعمت الهی است و دشمن تلاش می‌کند با بزک کردن چهره منحوس پهلوی در بین نسل جوان پیرامون انقلاب شبهه ایجاد کند.
جعفر عسکري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسگری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، بعد از ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر اصفهان، انقلاب اسلامی را یک نعمت الهی دانست که لازم است حق آن را به خوبی ادا کنیم و اظهار کرد: از جمله حقوق انقلاب اسلامی ادامه راه شهدا و امام شهدا و تبیین راه شهدا برای نسل آینده وجوانان است، حق انقلاب مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی است.

 

وی در ادامه افزود: داشتن بصیرت و آگاهی بر اساس نیاز و حمایت از ستون انقلاب که ولایت فقیه است از جمله حقوق انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی ما دارای آثار فرهنگی است که توسعه اسلام ناب را موجب شده است و دشمنان پس از انقلاب با تمام تاکتیک های اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی به میدان آمده است که در همه آنها ناکام بوده است و اگر مردم ایستادگی کنند به طور قطع در برابر دشمن به پیروزی نهایی می‌رسند.

 

عسگری اسلام هراسی را یکی از تاکتیک های مهم دشمن علیه اسلام و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان دنبال این هستند که با اسلام هراسی افکار عمومی را از اقبال به اسلام بازدارند، حربه جدید دشمن این است که چهره منحوس پهلوی را به صورت بزک کرده به جوانان نشان دهد تا در ذهن آنها پیرامون انقلاب اسلامی شبهه و شک ایجاد کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، یکی از دلایل تقابل دشمن را ترویج و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در سطح جهان دانست و خاطرنشان کرد: بازخوانی وقایع زمان طاغوت امری لازم است برای اینکه شبهاتی که در ذهن نسل جوان ایجاد می‌شود از بین برود و لازم است که وقایع دوران طاغوت به خوبی شفاف سازی شود.

 

وی ضمن تأکید بر تلاش شورای ستاد دهه فجر اصفهان برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها در مراسمات دهه فجر تصریح کرد: در استان اصفهان بالغ بر دو هزار برنامه برگزار می‌شود که حاصل بیش از دو ماه برنامه ریزی مستمر است، رویکرد این برنامه ها بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی همراه با ایجاد شادی و نشاط و امید است.

 

عسگری با اشاره به برخی برنامه های ستاد دهه فجر در استان اصفهان بیان کرد: هفته استقبال با دیدار با شخصیت‌های انقلابی همراه با شروع حرکت های تبلیغی در شهر آغاز می‌شود ضمن اینکه ایجاد رقابت برای آذین بندی و برگزاری جشن از اقداماتی است که در این هفته انجام می شود، تبلیغات محیطی در سطح شهر پیرامون دهه فجر و اهدای 300 بسیته حمایتی به مساجد شاخص شهر برای برگزرای مراسم دهه فجر انجام می‌شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری همایش بین المللی ادیان الهی در هتل عباسی اصفهان خبر داد و افزود: در تاریخ شانزده بهمن ماه این همایش توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود، سفر احتمالی ریاست جمهور در دهه فجر نیز از مهمترین برنامه هایی است که در دهه فجر شاهد آن خواهیم بود.

 

وی در ادامه افزود: روز 22 بهمن ماه دکتر لاریجانی رییس محترم مجلس شورای اسلامی مهمان و سخنران ویژه مراسم مردمی در میدان امام خمینی اصفهان هستند همچنین ویژه برنامه های مختلفی با حضور هنرمندان مطرح کشور در این روز برگزار می‌شود./1304/پ202/ب6

ارسال نظرات