۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۴۳۱۸۶
امام جمعه آبادان:

پیام رهبری هشداری به فریب خوردگان غربی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان این پیام نشان دهنده اوج حکمت، موقعیت شناسی و تدبیر رهبر معظم انقلاب بوده که در این دوره حساس صورت می گیرد، گفت: پیام رهبری هشداری به فریب خوردگان غربی است.
حجت الاسلام ابراهيمي پور، امام جمعه آبادان

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آبادان، با اشاره به جنایت های کشورهای مدعی آزادی بیان ابرازداشت: منظور از آزادی بیان غربی ها توهین به مقدسات مسلمانان است.

وی افزود: آزادی بیان مورد نظر غرب خطوط قرمزی دارد که رعایت مصالح دنیایی از جمله آن ها است.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان جنایت های جنگ جهانی اول به دست فرانسوی ها و یهودیان را از جمله کشتارهایی توصیف کرد که به دست مدعیان آزادی بیان صورت گرفته است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور عدم پرداخت به هولوکاست، عدم بررسی نقض حقوق بشر در کشورهای پیرو غرب و عدم سرزنش رژیم صهیونستی را از دیگر جلوه های دروغین شعار آزادی بیان غربی ها توصیف و عنوان کرد: آزادی بیان مورد نظر غربی ها چنین خطوط قرمزی دارد.

تضعیف حاکمیت اسلام هدف اسلام هراسی غرب است

امام جمعه آبادان ابرازداشت: گسترش موج اسلام خواهی در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی برای دولت های غربی نگران کننده است؛ از این رو آن ها پروژه اسلام هراسی را به اوج خود رساندند.

وی افزود: عملیات ایضایی گروه های تکفیری در کشورهای غربی که با نام اسلام انجام می شود در ادامه سناریوی اسلام هراسی غرب است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تروریست پروری را از جمله فعالیت های غرب برای ضربه به جهان اسلام توصیف و عنوان کرد: روانه کردن تروریست به سوی کشورهای اسلامی پس از آموزش دادن آن ها در پادگان های غربی صورت می گیرد.

وی گفت: پروژه اسلام هراسی نشان دهنده اثرگذاری اسلام در اروپا و آمریکا به ویژه در میان قشر جوان است.

پیام رهبری هشداری به فریب خوردگان غربی است

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان با اشاره به اهمیت و اثرگذاری پیام رهبر معظم انقلاب به اسلام خواهان غربی اظهارداشت: این پیام نشان دهنده اوج حکمت، موقعیت شناسی و تدبیر رهبر معظم انقلاب بوده که در این دوره حساس صورت می گیرد.

وی افزود: این تدبیر حکیمانه زمانی صورت گرفت که اذهان عمومی جهانیان نیازمند منعطف شدن به سوی اسلام صحیح بود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور ابرازداشت: این پیام هشداری به فریب خوردگانی بوده که سیل امواج رسانه های غربی آن را به سوی افراط و اسلام جعلی کشانده است.

وی به آگاهی بخشیدن قشر جوان در این پیام اشاره و عنوان کرد: مستعد بودن اذهان جوانان به عنوان قشر آینده ساز جامعه سبب شد تا این قشر مخاطب ویژه و بدون واسطه پیام رهبر معظم انقلاب باشند.

رییس شورای  فرهنگ عمومی آبادان تصریح کرد: تمایل جوانان غربی به اسلام به این جهت صورت می گیرد که مکتب مادی گرایی غربی پوچ و بی محتوا بوده و اسلام تنها دین کامل و متعالی است که در مقابل زیاده خواهی و مادی پرستی غرب ایستادگی می کند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور بیان داشت: پیام رهبری آثار معجزه گونه ای همچون پیام بنیانگذار انقلاب به اتحاد شوروی خواهد داشت.

وی گفت: در صورتی که پیام رهبری موج گسترده ای در غرب ایجاد نمی کرد مرگ ملک عبدالله اعلام نمی شد؛ زیرا در رسانه ها آمده بود که ملک عبدالله چند روز پیش تر مرگ او فرا رسیده بود.

توهین به اسلام به معنای توهین به همه ادیان است

امام جمعه آبادان در ادامه با اشاره به توهین های اخیر غربی ها به ساحت مقدس اسلام اظهارداشت: توهین به اسلام به معنای توهین به همه ادیان آسمانی بوده است؛ زیرا اسلام دین تکمیلی ادیان دیگر است.

وی افزود: غرب در تلاش است تا اسلام را به عنوان دینی تندرو معرفی کند در حالی که شیوه حاکمیت و مدیریت عادلانه دین در جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای اسلامی چهره متفاوتی را نشان می دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در پایان ابرازداشت: دین در اروپا تنها در کلیساها مطرح می شود اما در جهان اسلام دین در همه سطح های اجتماعی و حاکمیتی حاضر است./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات