۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۴۳۱۵۵
امام جمعه اصلاندوز:

نامه رهبری سبب شناخت بیشتر جوانان جهان از اسلام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، این پیام را بسیار مهم و روشنگرانه دانست و گفت: این نامه به سرعت در فضای مجازی گسترش یافت که نشان از اهمیت و تاثیرگذاری بسیار بالای آن داشت.
نامه رهبر انقلاب به جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه شهرستان اصلاندوز صبح امروز در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا اشاره کرد و گفت: پیام بسیار مهم و روشنگرانه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی و دعوت آنها به شناخت اسلام بسیار تاثیر‌گذار بوده است.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری در این نامه جوانان را مخاطب قرار داده و آنان را به اندیشه و مطالعه حوادث و وقایع جهان و کشورهای غربی فراخواندند تا خود با اندیشه و فکر به حقیقت ماجرا پی ببرند و تحت تاثیر تبلیغات رسانه ای غرب قرار نگیرند.

 

امام جمعه اصلاندوز در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این پیام با اشاره به تبلیغات هدف دار رسانه های غربی فرمودند؛ دولت مردان کشورهای غربی آگاهانه راه حقیقت را زیر پا قرار داده اند.

 

حجت‌الاسلام اسدزاده به بازتاب پیام مقام معظم رهبری در فضای مجازی و رسانه های جهان اشاره کرد و گفت: این پیام به سرعت در فضای مجازی و رسانه ای جهان گسترش یافت که جای بسی خوشحالی دارد و همانطور که می دانیم، این پیام حاوی نکات ارزشمند بسیاری است.

 

امام جمعه اصلاندوز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: مردم عزیز میهن اسلامی مراتب عشق، علاقه، دلبستگی و میثاق جاودان خود با رسول خدا (ص) را نشان داده و اقدام خصمانه غربی‌ها را محکوم کردند.

 

حجت‌الاسلام اسدزاده با بیان اینکه اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر مهربانی ها حرکتی شوم و پلید است و دشمنی غرب را نشان می دهد افزود: ما نباید اینقدر در مقابل اهانت به مقدساتمان کوتاه بیاییم ما نباید اجازه دهیم دشمن اینقدر سنگرهای مقدس مان را فتح کند.

 

وی با اشاره به این فرمایش امام(ره ) که فرمودند: اهانت به پیامبر (ص) بالاتر از قیام مسلحانه علیه مسلمانان است، گفت: مقام معظم رهبری در مورد اهانت دشمنان به مقدسات اسلامی فرمودند: تهاجم علیه اسلام و مقدسات اسلامی به خاطر قوت دشمنان نیست به دلیل ضعف آنان است./937/پ202/ب4

ارسال نظرات