۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۴۲۳۲۲
فرمانده سپاه عاشورا:

تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمنان بی‌سابقه است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمنان نظام اسلامی جنگ نرم و تهاجم گسترده به بنیه های اقتصادی کشور تلاش دارند ایران را زمین گیر کنند.
سردار غلام عسگر کريميان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در مجمع عالی قشر بسیج کارگری استان با بیان این‌که فلج کردن اقتصاد کشور از هر راه ممکن، سیاست راهبردی دشمن در شرایط امروز است، اظهار داشت: که دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی پایه های اقتدار ملی را نشانه رفته است.

 


وی با تأکید بر این‌که دشمنان نظام اسلامی جنگ نرم و تهاجم گسترده به بنیه های اقتصادی کشور تلاش دارند ایران را زمین گیر کنند، خاطرنشان کرد: پیروی و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی می تواند کشور را از تنگناهای مختلف عبور دهد، امروز نیازمند کاربردی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی هستیم.

 


سردار کریمیان ادامه داد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران نشان داده هر گاه فرامین و رهنمودهای داهیانه رهبری به درستی اجرا شده دشمن به طور کامل در انزوا قرار گرفته، اما در مواقعی که بصیرت مردم و مسؤولان کمرنگ شده است، جسارت دشمنان رو به افزایش گذاشته است.

 


فرمانده سپاه عاشورا از سپاه و بسیج به عنوان حافظان اصلی و ارزشمند دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان میهن یاد کرد و گفت: این مجموعه ها در عرصه های اقتصادی نیز آماده همه گونه همکاری با نهادها و دستگاه های مختلف برای دستیابی به اقتصادی مقاومتی است.

 


وی ظرفیت های کشور در بخش های مختلف اقتصادی را بسیار وسیع عنوان کرد و افزود: باید با دانش افزایی و توجه به نیروهای داخلی از چنین ظرفیت هایی نهایت استفاده را برای تحقق منویات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی به عمل آورد، در غیر این صورت تحریم های اقتصادی دشمن کارساز خواهد بود.

 


سردار کریمیان با بیان این‌که توجه به توانمندی های داخلی به هیچ عنوان به معنی روی‌گردانی از تعاملات جهانی نیست، افزود: تعامل با جهان بیرون و گسترش روابط بین المللی جزو تأکیدات نظام جمهوری اسلامی و دین اسلام است، اما باید نسبت به تغییر فرهنگ مصرف گرایی در داخل اقدامات اساسی به انجام برسد.

 


وی خواستار توجه به امر تعامل میان صنعت و دانشگاه برای ارتقای بهره‌روی در اقتصاد کشور شد و گفت: در عرصه های اقتصادی مدیران، مسؤولان و نخبگان باید بسترهای لازم را برای تحقق بندهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری فراهم آورند چرا که تقویت بنیه های اقتصادی کشور موجب اقتدار بیش از پیش نظام در داخل و عرصه های جهانی می شود.

 


همچنین محمدعلی عسگری، رییس مجمع عالی قشر بسیج کارگری در سخنانی اظهار داشت: 24 بند ابلاغی سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری به دقت در این مجمع مورد کنکاش قرار می گیرد، که در این زمینه 10 کارگروه تشکیل شده تا نکته نظرات کارشناسی در ابعاد مختلف اقتصادی ارایه شود./935/پ202/ب4

ارسال نظرات