۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۴۲۲۳۰

تجلیل از آیت الله مکارم شیرازی در شانزدهمین همایش کتاب سال حوزه

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری همایش کتاب سال حوزه از شخصیت علمی آیت‌الله مکارم‌شیرازی قدردانی شد؛ همچنین در این همایش از حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا حسینی جلالی حائری به دلیل احیای تراث شیعه تقدیر شد.
 حضرت آيت الله مکارم شيرازي
به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا، همزمان با برگزاری شانزدهمین همایش کتاب سال حوزه از حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی به پاس 70 سال خدمات ارزنده در زمینه مسائل علمی و تفسیر قرآن کریم تجلیل شد.
 
همچنین در این مراسم که روز پنج شنبه دوم بهمن ماه در مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، از حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ‌جلالی حائری از علمای قم به دلیل بیش از 50 سال فعالیت در قرآنی و گسترش مباحث دینی تجلیل به عمل آمد.
 
در این مراسم از «محمدآصف محسنی به دلیل نوشتن کتاب معجم الاحادیث المعتبره»، «علی ربانی گلپایگانی به دلیل نوشتن کتاب عقل و دین»، «حسین بستان به دلیل نوشتن کتاب نظریه سازی دینی در علوم اجتماعی»، «مسعود رهبری به دلیل نوشتن کتاب هنگام نیایش چه می‌کنیم؟»، «عبدالطیف عالمی به دلیل تهیه پایان نامه حرکت حبی و نقش آن در ظهور تعینات»، «محمد میری به دلیل تهیه پایان نامه نحوه وجود نفس و کیفیت حدوث و قدم آن از دیدگاه ابن عربی و ملاصدرا» و همچنین مرکز احیای آثار اسلامی به دلیل انتشار کتاب موسوعه شهید ثانی تجلیل شد.
 
در حاشیه این مراسم نیز آثار برگزیدگان و تقدیر شدگان در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت./837/پ203/ج
ارسال نظرات