۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۲۴۱۳۲۷
با هدف ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه؛

همایش فرهنگ کار و زندگی اسلامی در اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش فرهنگ کار و زندگی دینی و اسلامی با هدف ترویج فرهنگ دینی در اردبیل برگزار می شود.
سبک زندگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام انور قاسمی، مسؤول فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در جلسه هماهنگی همایش سبک کار و زندگی دینی در اردبیل، گفت: این همایش با هدف ترویج فرهنگ کار و زندگی اسلامی در اردبیل برگزار می شود.

 

وی افزود: همایش سبک کار و زندگی دینی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل و تعدادی از ادارات و نهادهای فرهنگی با هدف ترویج و تبلیغ سبک زندگی دینی در زمینه کار و فعالیت های اجتماعی در اردبیل برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به فراخوان مقاله این همایش علمی و دینی تصریح کرد: جایگاه کار و تلاش در آموزه های دینی، پیوست فرهنگی کار، آسیب شناسی کار در ایران، فرهنگ کار جمعی جمعی، علل کارگریزی، نقش کار و اشتغال در کاهش آسیب های اجتماعی، راهکارهای تقویت وجدان کاری، محورهای این فراخوان است.

 

رییس اداره فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری نشست علمی، فرهنگی دانشجویان و طلاب علوم دینی در راستای اجرای این همایش خبر داد و افزود: این نشست 29 بهمن سال 1393 با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه های اردبیل و طلاب و روحانیان حوزه های علمیه اردبیل برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام قاسمی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در بخش مقالات این همایش می توانند آثار خود را تا تاریخ 30 دی ماه 93 با رعایت تمامی استاندارهای مقاله نویسی از طریق پست الکترونیکی به آدرس e.hamayesh@gmail.com به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

 

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن پاسخگوی 04533746231 تماس حاصل نمایند./937/پ203/ب4

ارسال نظرات