۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۲۴۱۱۰۰
حجت‌الاسلام حسینی نژاد:

مجمع نمایندگان بازوی توانمند جامعه مدرسین است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام حسینی نژاد گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بازوی توانمندی برای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه علمیه قم است.
حجت الاسلام حسيني نژاد در اجلاسيه جامعه مدرسين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد، رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌ علمیه قم در نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، ایجاد ارتباط میان طلاب و جامعه مدرسین را از وظایف این جامعه دانست.

 

وی گفت: معرفی افراد برای بهره گیری در مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و دیگر مسائل از جمله وظایف مجمع نمایندگان طلاب و فضلا است.

 

حجت‌الاسلام حسینی نژاد با بیان این‌که مجمع نمایندگان طلاب نسبت به ایجاد فضای برای بهره گیری از ظرفیت‌های طلاب تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت‌ها بهره کافی برد.

 

وی تأکید کرد: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بازوی توانمندی برای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه علمیه قم است.

 

در بخش دیگری از این مراسم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سجادی، از علمای مازندران با تقدیر از تلاش برگزار کنندگان این اجلاسیه اظهار داشت: بنده از تشکیل این جلسات بسیار تشکر می‌کنم؛‌ چرا که مطالب بسیار مفیدی در آن مطرح شد.

 

این عالم مازندانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان نصایحی اظهار داشت: امیدوارم خداوند به تمام کسانی که در این زمینه تلاش می‌کنند توفیق عنایت کند./993/پ202/ج

 

ارسال نظرات