۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۴۰۶۸۸
آیت‌الله علم‌الهدی در واکنش به سخنان اخیر علی مطهری:

این مسائل جز برهم زدن وحدت مردم کارایی دیگری ندارد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علم‌الهدی گفت: این مسائل جز این‌که وحدت مردم را برهم می‌زند، کار دیگری نمی‌کند، سران فتنه آدم‌های مجرم بودند، حداقل متهم بودند، کسی این‌چنین با متهم برخورد نمی‌کند.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله علم‌الهدی پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار با علمای اهل سنت آذربایجان غربی و طلاب حوزه علمیه کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاقات اخیر مجلس و نطق تشنج‌آفرین علی مطهری در مجلس شورای اسلامی، گفت: مطالبی که ایشان بیان داشتند مجلس را متشنج کرد، و نمایندگان ناراحت شدند.

 

وی درباره موج رسانه‌ای که سخنان علی مطهری را به‌عنوان «نطق مطهر» یادکرده بودند، اظهار کرد: جمعیتی که آنجا بودند همه ملت بود و اگر کسی حرفی زد که همه ملت بدشان آمد، این را باید چطور تعبیر کرد؟ اگر ایشان حرفی زد که همه ملت را ناراحت کرد، آیا شما آن روز را یکشنبه سیاه میدانید یا نطق مطهر؟

 

این مسائل جز برهم زدن وحدت مردم کارایی دیگری ندارد

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: این مسائل جز این‌که وحدت مردم را برهم می‌زند، کار دیگری نمی‌کند، سران فتنه آدم‌های مجرم بودند، حداقل متهم بودند، کسی این‌چنین با متهم برخورد نمی‌کند، این‌که بخواهند با غوغا سالاری یک نفر را از حوزه عدل اسلامی بیرون کنند، بزرگ‌ترین کار فناتیک و قرون‌وسطایی است که بخواهند با غوغا سالاری مسائل عدل اسلامی را حل کنند./9315/پ203/ج

ارسال نظرات