۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۲۴۰۲۱۷
نماینده مجلس شورای اسلامی:

شهدا مصداق بصیرت و ولایتمداری هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا مهم ترین مصداق بصیرت و ولایتمداری هستند و مهم ترین پیام شهدا ولایتمداری و تبعیت از رهبری است.
مقيمي، نماينده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، احمدعلی مقیمی، نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، پنج‌شنبه شب در یادواره شش تن از شهدای روستای درزی‌محله نکا افزود: چراغی که شهدا برای هدایت این انقلاب برافروخته اند خاموشی ندارد و همچنان پرفروغ است.

 

وی اظهار داشت: در نظام اسلامی حکومت برای مردم است نه بر مردم و خدمت به این مردم شهیدپرور و ولایی وظیفه مسؤولان است که باید در این راستا کوشا باشیم و در جهت رفع مشکلات مردم تلاش همه جانبه داشته باشیم.

 

مقیمی با بیان این که مهم ترین وصیت و سفارش شهدا ولایتمداری و بصیرت و دوری از اختلاف است که باید سرمشق زندگی ما در همه دوران باشد، یادآور شد: یادواره شهدا دارای پیام عزتمندی و ولایتمداری است و نباید تنها به مراسم ختم خلاصه شود بلکه باید رشادت های مختلف شهدا بدون تحریف بیان شود.

 

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس  با بیان این که حرکت در مسیر شهدا ما را به آرامش و سعادت می رساند، خاطرنشان کرد: پایبندی به راه و اهداف شهدا تنها مسیر حفظ امنیت و استقلال همه جانبه جامعه است.

 

وی اضافه کرد: شهدا در گفتار و رفتار، در صحبت‌ها و وصیت‌نامه‌های خود ما را به ولایت‌مداری سفارش کردند و به همین دلیل ماندگار شدند و فراموش نمی‌شوند و اکنون مهم ترین وظیفه ما حرکت رد مسیر شهدا و عمل به وصایای آنان است.

 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا با بصیرت در مسیر شهادت گام نهادند و الگو و مصداق بارز ولایت مداری و بصیرت هستند و برگزاری چنین یادواره هایی سوگواری برای شهدا نیست بلکه ارج نهادن به خط و مشی و افق فکری شهدا و ادامه دادن راه و رسم ارزشمند آنان است.

 

علی نقی اباذری، از فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس نیز در این یادواره با بیان این که شهدا درس ولایتمداری به ما آموختند، ادامه داد: شهدا با شهادت خود، دین خود را به ولایت و انقلاب ادا کردند و وظیفه ما پاسداری از این خون شهدا و ولایتمداری است.

 

وی با اشاره به این که یادواره شهدا عامل بیداری، آگاهی و بصیرت‌بخشی در جامعه است، خاطر نشان کرد: باید این یادواره‌ها با هدف بصیرت‌افزایی در بین جوانان و نسل امروز بسط و گسترش یابد.

 

اباذری با تاکید بر این که ارزش‌های دفاع مقدس باید به صورت مستندسازی و فیلم‌نامه شود، اظهار داشت: جوانان در کنار راویان دفاع مقدس به تبیین اهداف دفاع مقدس و ارزش‌های آنان برای نسل‌های بعد بپردازند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات