۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۳۹۲۷۴
امام جمعه موقت قزوین:

تهاجم فرهنگی بسیار قوی‌تر از 8 سال جنک تحمیلی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین با بیان این‌که دشمنان نظام تهاجم فرهنگی را بر علیه ما راه انداخته‌اند، گفت: تهاجم حقیقی از 8 سال جنگ تحمیلی قوی‌تر است و اگر ما در جنگ حقیقی شکست بخوریم نشان داده‌ایم که در همه حال از نقطه ضعف‌های فراوانی برخوردار هستیم.
حجت الاسلام عبدالکريم عابديني

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امام جمعه موقت قزوین در گفت‌و گو با خبرنگار خبگزاری رسا در قزوین درباره تهاجم فرهنگی گفت: غرب وقتی که ما را تحریم می‌کند مسوؤل این است که حمله را شروع کرده و لشگری را برای حمله از گذشته تدراک دیده است.

 

وی با بیان این‌که دشمنان نظام تهاجم فرهنگی را بر علیه ما راه انداخته‌اند ابراز داشت: تهاجم حقیقی از 8 سال جنگ تحمیلی قوی تر است و اگر ما در جنگ حقیقی شکست بخوریم نشان داده‌ایم که در همه حال از نقطه ضعف‌های فراوانی برخوردار هستیم.

 

در دنیا هیچ کشور و قومی فرهنگ غنی ما را ندارد

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: ما پیرو مکتب وحی قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) هستیم در دنیا هیچ کشور و قومی فرهنگ غنی ما را ندارد.

 

نمانیده ولی فقیه در دانشگاه قزوین ابراز داشت: از منظر دیگر ادیانی که پیامبرانی دارند این سبک زندگی ما بهترین سبک است چراکه دیگر ادیان چنین سبک زندگی را ندارند.

 

وی در ادامه افزود: انسانها دید قوی ندارند چراکه ائمه معصومین ما این تجربه‌ها را دیده‌اند و این سبک زندگی مورد پذیرش انسانهای عاقل است.

 

اگر اهل بیت(ع) نبودند آدمیت بی ریشه بود

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان گفت: اگر ائمه معصومین(ع) نبودند سبک زندگی قوی نداشتیم و بی بیشه‌ می‌شدیم، ناباخته در همه زمینه‌های مختلف همه چیز را از دست می‌دادیم، استقلال، آزادی و شئونات اسلامی دیگر نداشتیم./955/ت302/ب6

ارسال نظرات