۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۲۳۸۵۱۷
امام جمعه گلوگاه:

حماسه نهم ملت ایران معادلات نظام سلطه را بر هم زد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گلوگاه گفت: حماسه باشکوه نهم دی در هم کوبنده کودتای براندازی علیه انقلاب اسلامی ایران بوده است.
امام جمعه گلوگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، امام جمعه گلوگاه امشب در مراسمی که به مناسبت حماسه نهم دی در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نهم دی روز ملی است، روزی است که مربوط همه مردم است و ربطی به هیچ جریان فکری و سیاسی ندارد.

 

وی افزود: در روز نهم دی ماه، خود مردم آمدند و با حضور خود یک جریان برانداز را از بین بردند و باید این حماسه را گرامی بداریم و همیشه این نهضت باید زنده بماند.

 

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که  در سال 88 یک حادثه ای اتفاق افتاد و از این حادثه آمریکایی ها و دشمنان انقلاب سواستفاده کردند و لشکر پیاده خود را وارد خیابان کردند و آن جسارت ها به امام و رهبری را انجام دادند، خاطر نشان کرد: متأسفانه عده ای با عنوان سیاهی لشکر به یک بهانه تقلب در آراء بزرگترین ضربه را به انقلابؤ زدند و نظام را زیر سؤوال بردند و این باعث ناامیدی بچه های انقلاب و امیدواری دشمنان شده بود.

 

امام جمعه گلوگاه با اشاره به این که در فتنه 88 مردم به صحنه آمدند و این فتنه را خنثی کردند، افزود: از ویژگی های نهم دی این است که نشان داد این انقلاب مردمی است، این انقلاب دائمی است، همه آمده بودند و از همه اقشار آمده بودند تا این فتنه را خنثی کنند.

 

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که بصیرت و بیداری ملت ایران در حماسه نهم دی به رخ جهانیان کشیده شد، افزود: ملت ولایت مدار ایران اسلامی ثابت کردند که مدافع حقیقی ولایت و نظام اسلامی هستند./ 1317/پ203/ب1

ارسال نظرات