۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۲۳۸۵۱۶
کارشناس مسائل سیاسی:

حماسه نهم دی، موجب تعالی و پیشرفت نظام اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی گفت: حماسه نهم دی، با بصیرت مردمی و ولایتمداری موجب تعالی نظام و افزایش سرعت انقلاب شد.
9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، علی سلیلی، کارشناس علوم سیاسی، سه شنبه شب در همایش نهم دی ماه در مسجد جامع گلوگاه که به همت ستاد مردمی گرامیداشت حماسه نهم دی شهرستان گلوگاه برگزار شد اظهار داشت: نه دی روزی است که به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم در تاریخ ماندگار شد.

 

وی افزود: سال 88 صرف نظر از وقایعی که رخ داد و موجب تلخی کاممان شد، وجوه شیرینی نیز با خود به‌همراه داشت.

 

سلیلی با بیان این که مدیریت اعجازگونه رهبری مانع فتنه 88 و ایجاد بصیرت در جامعه و ایجاد نهم دی ماه است، خاطر نشان کرد: دشمنان نظام باید بدانند که مردم جز با ولایت با کسی عقد اخوت نبستند و همواره در خط ولایت تا پای جان ایستاده اند.

 

وی ادامه داد: در قائله فتنه 88، افرادی تلاش می کردند با تشکیل کمیته منافقانه صیانت از آرا، به نخبگان بفهمانند که مردم به سیستم انتخاباتی اعتماد ندارند و در عرصه های دیگر نظام حضور نداشته و با نظام هماهنگ نیستند که با این حضور میلیونی در روز نهم دی تودهنی بزرگی از ملت شریف ایران اسلامی خوردند.

 

سلیلی با اشاره به این که دست های متعددی در پشت این فتنه قرار داشتند، گفت: نظام سرمایه داری و آمریکا که دشمنی دیرینه با اسلام دارد یکی از سران فتنه بود.

 

وی افزود: فتنه گران و کسانی که فضا را آماده سازی می کردند کسانی بودند که در این جریانات دست داشتند.

 

سلیلی به گردنه های سخت و خطرناک فتنه‌ها از بدو پیروزی انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با داشتن ولایت مطلقه فقیه هرگز آسیبی نخواهد دید زیرا این ملت همواره ثابت کردند که تابع محض ایشان هستند.

 

کارشناس مسایل سیاسی خاطرنشان کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدا، امام شهدا و رهبر انقلاب از دیگر دستاوردهای روز نهم دی بود.

 

سلیلی با تاکید بر اتحاد و همبستگی در جامعه افزود: حادثه نهم دی و حضور با بصیرت مردم با مدیریت هوشمندانه رهبری موجب شد که ملت با ماهیت بسیاری از افراد آشنا شود و بداند تنها رد صورت انسجام و همبستگی می توان بر دشمن نائل امد و پیروز شد.

 

وی گفت: حماسه نهم دی متعلق به همه مردم است که بیانگر ولایتمداری این ملت و بصیرت همه جانبه آنان است که باید با وحدت و انسجام همه جانبه حفظ شود../1317/پ202/ب1

ارسال نظرات