۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۲۳۸۴۴۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حماسه نهم دی مظهر پایداری ملت در سایه ولایت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نهم دی را مظهر پایداری ملت در سایه ولایت دانست و گفت: مردم ایران با اتحاد و یکپارچگی خود تحت مدیریت ولایت فقیه توانستند آب سنگینی بر آتش فتنه دشمن بریزند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مازندران مجلس خبرگان امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی در دانشگاه مازندران گفت: مردم ایران با بصیرت بالایی که دارند در همه مراحل سیاسی  نقلاب و در سخت ترین شایط حماسه آفرین بودند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی افزود: حماسه بزرگ  نهم دی نشان دهنده پیوند قلبی ملت با ولایت است و این عامل خنثی کننده  توطئه های دشمنان بود.

 

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر این که مراسم بزرگداشت نهم دی هر سال با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود، تصریح کرد: نهم دی همواره جاویدان و زنده و سندی بر هوشیاری و بیداری ملت با بصیرت ایران و خواری در چشمان دشمنان این نظام مقدس است.

 

وی به توطئه فتنه بزرگ 88 برای براندازی نظام اسلامی اشاره  و خاطرنشان کرد: فتنه‌گران می‌خواستند به دستاوردهای انقلاب اسلامی آسیب بزنند و این انقلاب را که با ثمره خون شهدا به دست  آمد را به انحراف بکشانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی  با بیان این که فتنه 88 از سوی استکبار جهانی طراحی و از سوی برخی خود فروختگان داخلی اجرایی شد، اذعان کرد: ملت همیشه هوشیار ایران اسلامی فریب فتنه دشمنان این انقلاب را نخورد و با حضور حماسی خود در نهم دی‌ماه سال 88 نظام سلطه را در اجرای نقشه‌هایش ناکام گذاشت.

 

وی نهم دی را مظهر پایداری ملت در سایه ولایت دانست و گفت: مردم ایران با اتحاد و یکپارچگی خود تحت مدیریت ولایت فقیه توانستند آب سنگینی بر آتش فتنه دشمن بریزند.

 

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که هیچ انسانی هیچ گاه نمی تواند از لغزش و فریب شیطان در امان باشد، گفت: هیچ کسی از وسوسه نفسانی و ابلیسی ضمانت نامه ای دریافت نکرد تا آسیب نبیند و به همین دلیل همواره باید از خداوند بخواهیم که لحظه ای ما را به خودمان وانگذارد.

 

وی حضور حماسی ملت در راهپیمایی نهم دی را آبشار سنگین فرو ریخته بر آتش فتنه دشمن برشمرد و افزود: فتنه 88 با تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری موجب رسوایی  فتنه گران شد و ماهیت آنان را بر همگان روشن کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که سران فتنه باید توبه و از مردم عذرخواهی و طلب بخشش کنند، گفت: هر ساله با بزرگداشت نهم دی و مرور بر جریان‌های فتنه 88، پیوند با ولایت فقیه و همچنین پاسداری از نظام اسلامی را محکم‌تر خواهیم کرد.

 

وی با اشاره بر این که براساس سیاست های استراتژیک امام راحل در سیاست خارجه، مقابله با استبداد جهانی و رژیم صهیونیستی در رأس قرار دارد خاطرنشان کرد: ولایت ترسیم کننده خط و مشی و سیاست های کلی نظام است و آحاد جامعه به خصوص مسؤولان باید در عمل تبعیت خود از ولایت را نشان بدهند./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات