۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۳۸۳۱۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه:

حماسه نهم دی تجلی اراده ملت در دفاع از ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه، نهم دی ماه سال 88 را نقطه عطفی در اظهار ارادت و حمایت مردم نسبت به ولایت و حرمت عاشورا دانست و گفت: این روز همچنین نشان دهنده انزجار مردم از فتنه‌گران و همچنین تو دهنی محکمی به آمریکا و انگلیس و ایادی آنها بود.
رييس اداره تبليغات اسلامي گلوگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت الاسلام حسینعلی فعالی، رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه امروز در مراسمی که به مناسبت نهم دی در این شهرستان برگزار شد با اشاره به عظمت و بزرگی حماسه نهم دی 88 گفت: عظمت حماسه نهم دی را باید از لسان مبارک مقام معظم رهبری شنید.

 

وی با بیان این که عظمت این روز به پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی بستگی دارد، افزود: دشمنان با استفاده از عناصر داخلی سعی در تغییر ماهیت نظام داشتند و به خیال خام خود که مردم ایران از نظام و انقلاب برگشته اند اما حضور مردم همه حرکات شوم و حیله های شیطانی دشمنان و خود فروختگان داخلی را نقش برآب کرد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه تصریح کرد: آنها با ایجاد فتنه و غارت اموال مردم و دولت و با ایجاد رعب و وحشت و با نقشه پیش می رفتند، اما غافل از آنکه نقشه دشمن همان تار عنکبوت است و نقشه ای است که هیچگاه تحقق نخواهد یافت.

 

حجت الاسلام فعالی با بیان این که ملت نجیب و فهیم ایران یکبار دیگر به دشمنان کور دل و به خود فروختگان بی شرم ثابت کردند این مردم همان مردم دفاع هشت ساله و همان مردم دلداده به نظام و باورهای اسلام و انقلاب در سال 57 هستند و هیچگاه اجازه نخواهند داد خاری و ذلت جایگزین ارزش ها و باورهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا شود، خاطر نشان کرد: این ملت با خون مطهر شهدا و رهنمودهای امام و رهبری صاحب عزت شده و باقی خواهد ماند.

 

وی بصیرت، شور و شعور حسینی را از جمله ویژگی های مردم سرافراز ایران در محرم سال 88 عنوان کرد و اظهار داشت: در این روز راهپیمایان بسیار پرشور و شعور به خیابان ها آمدند و تجلی وحدت مردم با ولایت را به رخ جهانیان کشیدند و هم استحکام دین و هم اقتدار رهبری را به دنیا نشان دهند و ثابت کردند پشتیبان ولایت هستند.

 

حجت‌الاسلام فعالی اظهارداشت: ملت ایران، بارها رشد و شعور بالای انقلابی خود را در مقاطع مختلف اثبات کرده و از بدو انقلاب تاکنون، هر زمان که نظام جمهوری اسلامی به حضور و مشارکت مردم نیاز داشته است، ملت غیور ایران با همه توان برای دفاع از انقلاب و نظامشان در عرصه حاضر بوده‌اند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه، نهم دی ماه سال 88 را نقطه عطفی در اظهار ارادت و حمایت مردم نسبت به ولایت و حرمت عاشورا دانست و گفت: این روز همچنین نشان دهنده انزجار مردم از فتنه‌گران و همچنین تو دهنی محکمی به آمریکا و انگلیس و ایادی آنها بود.

 

وی ادامه داد: مردم ایران هر جا که تشخیص دهند فردی می‌خواهد خلاف ارزش‌های حاکم بر انقلاب حرکت کند، در صحنه حضور می‌یابند و با این حرکت‌ها برخورد می‌کنند.

 

این مقام مسؤول در ادامه ابراز داشت: فتنه 88 یک اقدام برنامه ریزى شده براى براندازى نظام جمهورى اسلامى بود، شاید برخى از ساده لوحان و کسانى که از سر لجبازى و قانون شکنى در این فتنه نقشى اساسى ایفا کردند از برنامه ریزى هاى قبلى براى فتنه آگاه نبوده باشند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات