۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۲۳۸۲۲۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نق‌زدن برخی افراد نباید سبب کم‌رنگ شدن حماسه ۹ دی شود

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی بر بزرگداشت خلق حماسه نهم دی ماه بسیار تاکید و از نق‌زدن برخی افراد برای گرامیداشت این روز مهم انتقاد کرد و از مردم خواست که به این نق‌زدن‌ها توجهی نکنند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، امروز 9 دی ماه در جلسه درس خود که در مدرسه علمیه حضرت آیت‌الله گلپایگانی برگزار شد، بر بزرگداشت حماسه نهم دی تاکید کرد.

 

وی از طلاب و فضلای حوزه علمیه خواست که این روز را گرامی بدارند و در تجمعی که به همین مناسبت در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار می‌شود، حتما شرکت کنند.

 

این نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: 9 دی از ایام بسیار مهمی است و باید آن را بزرگ‌داشت؛ در این روز مردم با جان و دل به میدان آمدند و از ارزش های دینی و اصول انقلاب خود دفاع کردند.

 

وی پیام نهم دی ماه را بسیار زیاد دانست و ادامه داد: 9 دی ماه برای دوست و دشمن پیام داشت، برای دوستان این پیام را داشت که تاکنون راه را درست رفته‌ایم و به آیند باید امیدوار باشیم، اما برای دشمنان این پیام را داشت که بدانید این مردم از آرمان‌های دینی و انقلابی خود کوتاه نمی‌آیند و آن‌ها باید از خباثت‌های خود دست بردارند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی، ضمن انتقاد از برخی افراد که از بزرگداشت 9 دی ماه ناراحت و ناراضی به نظر می رسند، گفت: اینکه برخی برای بزرگداشت 9 دی ماه نق می‌زنند به آن‌ها توجهی نکنید، زیرا همانگونه که مردم دیندار ما بر عقاید خود استوار هستند و همانگونه که در طول روز، سال و ماه به اعمال و مناسک دینی خود می‌پردازند و آن را انجام می‌دهند، حماسه 9 دی ماه را نیز هر سال گرامی میدارند و آن را بزرگ می‌شمارند.

 

وی ضمن تاکید مجدد بر بزرگداشت خلق حماسه نهم دی ماه، اظهار داشت: این حماسه یک حرکت مردمی بود که در تاریخ ماندگار شد و باید هر سال پررنگ‌تر از سال‌ها گذشته برگزار شود. /917/پ202/ج

ارسال نظرات