۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۸
کد خبر: ۲۳۸۲۱۵
رییس اداره تبلیغات فریدن:

آزمون 9 دی سبب مردودی بسیاری از خواص شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات فریدن گفت: یکی از درس های حماسه 9 دی این بود که بسیاری از خواص مردود شدند.
حماسه 9دي

حجت الاسلام یزدانبخش قاسمی، رییس اداره تبلیغات فریدن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، پیرامون حماسه پرشور نهم دی اظهار کرد: یکی از واژه هایی که در ادبیات سیاسی سال های اخیر رواج پیدا کرد واژه فتنه است، در ابتدا باید یک تعریفی از این واژه ارائه شود؛ فتنه از منظر مقام معظم رهبری یعنی کسانى براى فریب دادن مردم شعارهاى حق را با محتواى صد در صد باطل مطرح کنند.

 

وی افزود: فتنه یعنی حادثه غبارآلودی که انسان نتواند بفهمد چه کسی دوست و چه کسی دشمن است و چه کسی با غرض وارد میدان شده و از کجا تحریک می‏شود.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان این‌که برخی از فتنه گران به اینکه زمانی نخست وزیر دوره امام بودند و یا از حضرت امام حکم داشتند، افتخار می کردند، اظهار داشت: همان‌هایی که تا روزهای قبل از انتخابات شعار تبعیت از قانون و ولایت فقیه را سر می‌دادند ولی بعد از انتخابات مسیر خود را 180 درجه عوض کرده و  خود را پرچم دار یک فتنه شوم کردند؛ عوامل آشکار سه گانه فتنه(موسوی ،کروبی و خاتمی) و نیز عوامل پس پرده فتنه عروسک های خیمه شب بازی بودند که عروسک گردان آن ها خارجی ها بودند.

 

رییس اداره تبلیغات فریدن ادامه داد: برخی دیگر از کسانی که به این جریان نامیمون پیوستند رقاصه‌ها، هم‌جنس بازان، سلطنت‌طلبان،  سازمان منافقین و دیگر افراد بودند و در این معرکه سکوت و حمایت پیدا و پنهان برخی از خواص بر غبار آلودکردن فضای جامعه افزود و بی بصیرتان را در دو راهی شک قرار داد.

 

وی اظهار کرد: انحراف به صورت فرآیندی تدریجی است و انحراف از کم شروع می شود ولی به ناکجاآباد ختم می‌شود.

 

حجت‌الاسلام قاسمی با اشاره به درس‌های این جریان خاطرنشان کرد: یکی از درس های حماسه 9 دی این بود که بسیاری از خواص مردود شدند. 

 

وی تصریح کرد: یکی دیگر از این درس‌ها ملاک حقانیت، افراد و سابقه آنها نیست بلکه قرآن ملاک است و در این آزمون بسیاری از خواص مردود شدند.

 

رییس اداره تبلیغات فریدن همچنین به عوامل از بین برنده فتنه اشاره و مطرح کرد: از عوامل مهم از بین برنده فتنه روشنگری های عالمانه مقام معظم رهبری و برخی از دلسوزان نظام، بصیرت و ولایت‌محوری عموم مردم و غیرت دینی و عاشورایی مردم مسلمان است./939/ت302/

ارسال نظرات