۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۲۳۸۱۹۳
امام جمعه اقلید:

مردم ایران در نهم دی ماه 88 ثابت کردند که پایبند به نظام هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اقلید گفت: مردم ایران در نهم دی ماه 88 با حضور پرشور خود ثابت کردند که پایبند به انقلاب و نظام و ولایت فقیه هستند.
حجت الاسلام محمد صادق طالبي امام جمعه اقليد

حجت الاسلام محمد صادق طالبی، امام جمعه اقلید در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس گفت: در سال 88 فتنه گران آن فتنه ای را که در داخل و خارج علیه نظام اسلامی و مقدسات دینی و مذهبی و ارزشهای دفاع مقدسمان برنامه ریزی کرده بودند را به بهانه تقلب در انتخابات به وجود آوردند.

 

وی با اشاره به این مطلب که فتنه گران در سال 88 نسبت به آرمان ها وشعارهای عاشورا هتاکی کردند افزود: مردم متدین جمهوری اسلامی ایران با حضور دوباره در صحنه انسجام و بیزاری خودشان را از فتنه گران و سران فتنه داخلی و خارجی اعلام کردند و پیمان خودشان را دوباره با ولی مطلقه فقیه که در شخص مقام معظم رهبری تجلی یافته همراه با بصیرت تجدید کردند.

 

حجت الاسلام طالبی با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری که حضور مردم در صحنه را یک درس ماندگار در تاریخ ایران انقلاب اسلامی دانستند، بیان کرد: حضور مردم درنهم دی سبب شد که از آن زمان به بعد دشمنان نظام به خودشان این اجازه را ندهند که بی احترامی به قانون، مقدسات، و ارزشهای جمهوری اسلامی ایران بکنند.

 

امام جمعه اقلید همچنین به پیامدهای فتنه اشاره کرد و گفت: فتنه گران با این عمل خود درهای دشمنی دشمنان اسلام و انقلاب را به روی نظام و ملت ایران بازکردند و به گفته مقام معظم رهبری یک گناه نابخشودنی کردند.

 

وی افزود: مردم همیشه در صحنه و مسلمان ایران چون پایبند به اصول و ارزش های دینی و انقلابی نظام بودند و در راس آنها ولایت مطلقه فقیه حضور داشتند، نتوانستند این حرکت فتنه گران را تحمل کنند و با بصیرتی که داشتند وارد صحنه شدند وجواب یاوه گویان خارجی و داخلی را دادند وبه آنهایی که گاهی آب به آسیاب فتنه گران میریزند نیزاخطاردادند.

 

امام جمعه اقلید خطاب به فتنه گران که خودشان را حصر از آخرت و دنیا نکنند، افزود: بهترین راه برای فتنه گران آن است که تا دیر نشده خودشان را حصر از آخرت و دنیا نکنند.

 

وی خطاب به سران فتنه تأکید کرد: بیایید به اشتباه خود اعتراف بکنید و از پیشگاه ملت و رهبر معظم دولت، نظام، خدا و امام زمان پوزش بطلبید چرا که راه نجات همین است وگرنه تا دنیا هست همین گرفتای را خواهید داشت و در آخرت نیز به بدتر ازاین دچار خواهید شد.

 

امام جمعه اقلید همچنین از ملت شریف و متدین ایران خواست تا همیشه با بصیرت و آگاهی و هوشیاری که دارند یاور همیشگی ولایت فقیه باشند و افزود:تا زمانی که همه ملت ایران این الگو را پیش راه دارند قطعا شبهات و تفرقه افکنان نمی توانند در روحیه ملت ایران تاثیر بگذارند.

 

وی در خاتمه با اشاره به روز حماسه ساز نهم دی در سال 88 گفت: مردم شریف ایران وفاداریشان را در نهم دی سال 88 به اثبات رساندند و بر سر این وفاداری خودشان مانده اند./835/ت302/ب6

ارسال نظرات