۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۲۳۸۱۴۲
امام جمعه اهر:

فتنه 88 با هدف امیدواری به جبهه دشمن واقع شد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: فتنه 88 با هدف مخدوش کردن نظام و جری کردن دشمن و امید دادن به جبهه استکبار و تبدیل نقطه قوت انتخابات به تهدید و چالش نظام عملی شد.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع اساتید، طلاب و دانشجویان حوزه و دانشگاه شهرستان اهر اظهار داشت: فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات با هدف براندازی جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان داخلی و خارجی نظام واقع شد.

 


وی با بیان این‌که دشمنان با ایجاد موجی در راستای انقلاب‌های رنگین تلاش داشتند در افکار اقشار مختلف تأثیرگذار باشند، خاطرنشان کرد: یکی از گروه‌های هدف فتنه‌گران حوزویان و دانشگاهیان بودند، چراکه به خیال خود فکر می کردند، نخبگان و خواص علیه نظام و انقلاب وارد میدان خواهند شد.

 


امام جمعه اهر با اشاره به تبعات فتنه سال 88 گفت: این فتنه با هدف مخدوش کردن نظام و جری کردن دشمن و امید دادن به جبهه استکبار و تبدیل نقطه قوت انتخابات به تهدید و چالش برای نظام اسلامی و کاهش نفوذ ایران در معادلات بین‌المللی برنامه‌ریزی شده بود که البته با هوشیاری و درایت رهبری و بصیرت مردم نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد.

 


حجت‌الاسلام حاجی‌زاده حضور پرشور مردم تبریز در روز 8 دی و حماسه ماندگار ملت ایران در روز 9 دی را بسیار ارزشمند و حاوی پیام میثاق امت با ولایت دانست و اظهار داشت: 9 دی باطل‌السحر فتنه و روز تجلی قدرت خدا و تجلی حکومت اسلامی و روح دیانت بر دل‌های مردم بوده است.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر نقش حوزه و دانشگاه در تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه اظهار داشت: حوزه و دانشگاه لازم و ملزوم یکدیگر هستند، شهرستان اهر با مجموعه‌های دانشگاهی متعدد و حوزه علمیه امام صادق(ع) بهترین ظرفیت را برای ترویج و تقویت و توسعه برنامه‌های علمی، فرهنگی و معنوی داراست.

 


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی ادامه داد: باید با همراهی فرهیختگان حوزه و دانشگاه فضای لازم برای تبادل افکار و نظرات در قالب اتاق فکر پیش‌بینی شود تا برنامه‌های علمی و فرهنگی متناسب با نیازهای جامعه پیشنهاد، سیاستگزاری و عملیاتی شود.

 


همچنین نادر اسدی، رییس دانسگاه آزاد اسلامی اهر در سخنانی با تأکید بر نقش ارزنده حوزه و دانشگاه در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: ترویج فرهنگ غنی اسلامی و پاسداری از اهداف والای انقلاب بدون توجه به نقش و جایگاه این دو نهاد اثرگذار غیرممکن خواهد بود./935/پ203/ب4

ارسال نظرات