۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۳۸۰۸۰

دعوت طلاب و روحانیان خراسان جنوبی از مردم برای حضور باشکوه در مراسم حماسه 9 دی

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیان خراسان جنوبی ضمن بیانه ای از مردم برای حضور باشکوه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه دعوت کردند.
دعوت طلاب و روحانیان خراسان جنوبی از مردم برای حضور باشکوه در مراسم حماسه 9 دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، طلاب و روحانیان خراسان جنوبی ضمن یک بیانیه از مردم برای حضور باشکوه در مراسم گرامیداشت سالروز نهم دی ماه دعوت کردند.

 

طلاب در این بیانیه اعلام کردند که نهم دی یکی از روزهای مبارک در تاریخ انقلاب است و خود انقلاب دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود و در این روز مردم با بصیرت به دشمنان انقلاب و نظام نشان دادند که در اوج بصیرت بوده و هرگز رهبری و دستاوردهای انقلاب را تنها نخواهند گذاشت و در هر شرایطی برای دفاع از حریم ولایت آماده هستند.

 

همچنین در این بیانیه آمده است فتنه گران در حال حاضر فکر می کنند مردم اشتباه و ظلم آن ها را در حق نظام و هبری فراموش خواهند کرد در حالی که مردم هرگز فتنه گران را به خاطر توهین به مقدسات نخواهند بخشید و هیچ کدام از فتنه گران حق اظهار وجود و اظهار نظر در بدنه نظام را نخواهند داشت و این افراد منافق به امت و ولایت هستند.

 

طلاب و روحانیان خراسان جنوبی با بیان این که در حال حاضر بصیرت به یکی از عناصر مهم برای ادامه حیات اسلام تبدیل شده است، گفتند: مردم و امت اسلامی باید تاکید بر وحدت توطئه ها و فتنه های دشمنان اسلام را خنثی کنند.

 

طلاب و روحانیان با اشاره به این که خواص باید همواره در مسیر انقلاب حر کت کنند، افزودند: دشمن می خواهد به وسیله نفاق مردم را فریب دهد و ولی مردم آگاه هستند و می دانند هر جا که دشمن آنها و خواص را تایید کرد یعنی از صراط مستقیم منحرف شده اند به همین خاطر امت انقلابی اسلام همواره به صورت مستقیم در خط ولایت حرکت خواهند کرد تا دچار انحراف نشوند.

 

همچنین در کنار بیانیه طلاب، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در ضمن بیانیه ای با اشاره به این مردم هرگز مواضع خود را نسبت به فتنه گران عوض نکرده و هموراه آماده دفاع از حریم ولایت هستند از مردم خراسان جنوبی چه شیعه و چه سنی خواست دوش دوش یکدیگر در مراسم هفته وحدت و گرامیداشت حماسه نهم دی ماه حضور داشته باشند.

 

وی با بیان این که فتنه گران خط قرمزهای نظام را مورد تهدید قرار دادند، اظهار کرد: در حال حاضر هم اگر فتنه گران مورد بخشش قرار گیرند باز همان راه قبلی خود را ادامه خواهند داد که توبه نکردن آن ها نشان دهنده این موضوع است و تاکنون آن ها هیچ متنی مبنی بر عذر خواهی از مردم و ولایت منتشر نکرده اند.

 

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم خراسان جنوبی در سالروز حماسه نهم دی حماسه دیگر خلق خواهند کرد و میثاق خود را با امام و رهبری بار دیگر در مقابل چشم جهانیان در معرض نمایش قرار خواهند داد تا دشمنان نظام هرگز فکر توطئه ای نسبت به انقلاب را به دل خود راه ندهند./968/پ202/ب5

 

ارسال نظرات