۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۳۸۰۳۸
مسؤول شورای هماهنگی مازندران:

حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حماسه نهم دی روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت است، افزود: در نهم دی سال 88 آحاد ملت ایران با هر سلیقه ای برای دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به میدان آمدند.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در همایش گرامیداشت حماسه نهم دی در یارب با بیان این که فتنه 88 یک فتنه تمار عیار بود، گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اعم از قدرت های استکباری و گروهک های ضد انقلاب حضور فعالی در پشت صحنه فتنه داشتند.

 

وی با بیان این که قدرت های شیطانی صحنه گردان فتنه 88 بودند، افزود: دشمنان اصل نظام اسلامی، انقلاب و رهبری نظام را هدف قرار داده بودند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: کسانی که آگاهانه یا ناآگاهنه در فتنه نقش داشتند انتظار از آنها این بود در مقطعی که نقش دشمنان انقلاب در این جریان کاملاً روشن شد خط خود را مشخص کنند و در مسیر انقلاب قرار گیرند، اما آنها به موضع غلط خود پافشاری کردند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که فتنه پایان ندارد و دشمن همیشه در صدد ایجاد فتنه در کشور است، افزود: آحاد جامعه باید مراقب توطئه افکنی های دشمنان باشند.

 

وی با تأکید براین که باید مراقب باشیم تا دشمن فتنه دیگری را طراحی نکند، گفت: مردم و مسؤولان باید خط دشمن را بشناسند تا بتوانند در موقع ضرورت به هنگام در برابر هجمه دشمن ایستادگی کنند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حماسه نهم دی روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت است، افزود: در نهم دی سال 88 آحاد ملت ایران با هر سلیقه  ای برای دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به میدان آمدند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که پیوند مستحکم میان امت و ولایت باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال بر هم زدن وحدت و پیوند میان امت و ولایت است.

 

وی بر ضرورت پرهیز از هر گونه افراط و تفریط در کشور تأکید کرد و گفت: معیار ما باید خط رهبری و ولایت باشد و تنها در آن مسیر گام برداریم

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: باید هر بستری که بخواهد زمینه ایجاد فتنه جدیدی را فراهم کند در نطفه خفه کرد.

 

حجت الاسلام یوسف پور با انتقاد از عده ای که در کشور به دنبال تطهیر سران فتنه هستند، گفت: هر گونه تصمیم گیری در مورد فتنه گران تنها از طریق قانون و نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی امکان پذیر است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات