۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۳۷۸۲۱
فعال سیاسی مازندران:

نهم دی روز تجدید بیعت با اهل بیت و آرمان های امام و شهدا است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان در فریدونکنار با بیان این که حماسه نهم دی روز لبیک یا حسین است، گفت: حوادث فتنه 88 موجب پیروزی نظام شد.
حماسه 9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، سیدعلی محمدی، مسؤول دفتر شورای نگهبان در فریدونکنار امروز در نشست بصیرتی که به مناسبت نهم دی در فردیدونکنار برگزار شد، گفت: نظام نسبت به سران فتنه با وجود هجمه وسیعی از جرائم لطف کرده است.

 

وی با بیان این که حق سران فتنه حضور در حبس خانگی و حصر نیست، اذعان داشت: با توجه به حرمت‌شکنی هایی که این فتنه‌گران در سال 88 انجام دادند این کمترین نوع مجازات برای آنها است و  با این افراد با رافت دینی برخورد شد.

 

مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در فریدونکنار با اشاره به این که در حوادث فتنه 88 اتفاق های تلخی در داخل کشور صورت گرفت، اذعان داشت: مهم‌ترین اهداف آنها براندازی نظام و دشمنی با آرمان های امام و رهبری بود.

 

محمدی افزود: حوادث فتنه 88 اگر چه از یک سو موجب پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد اما برای ما که به عنوان کشور ام‌القرای جهان هستیم خاطره تلخی بر جای گذاشت.

 

وی با بیان این که کسانی که خیری برای نظام نداشتند موجب دلسردی دوستداران نظام را فراهم آوردند، خاطرنشان کرد: فتنه پس از انتخابات سال 88 در همه کشورهای اسلامی بهار عربی یا همان بیداری اسلامی را به وجود آورد.

 

نماینده شورای نگهبان در فریدونکنار با تاکید بر زنده نگه داشتن حماسه نهم دی اظهار داشت: برگزاری مراسم گرامی‌داشت حماسه نهم دی مربوط به نظام است و دولت باید به خوبی و پررنگ در این زمینه ورود پیدا کند.

 

استاد دانشگاه مازندران افزود: نهم دی باید زنده بماند، چون روز تجدید بیعت با اهل بیت، آرمان های امام و شهدا است.

 

محمدی با اشاره به این که نهم دی، روز لبیک یا حسین است، گفت: دولت ها اگر مدعی تاسی از قیام امام حسین(ع) هستند باید به بهترین شکل ممکن حماسه نهم دی را زنده نگه دارند.

 

مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در فریدونکنار با اشاره به پشتیبانی مردم از ولایت و خلق حماسه نهم دی، خاطرنشان کرد: همیشه خواص باید در این ایام خود را نشان دهند اما بصیرت ندارند و در صدر اسلام نیز همین طور بود، چرا که منافع آنها در خطر می افتاد و سعی کردند که حقیقت را کتمان کنند و یا روزه سکوت بگیرند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات