۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۲۳۷۴۱۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

حماسه نهم دی، جوشش بصیرت و تفکر انقلابی ملت ایران در تبعیت از ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه محمود آباد با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی، اظهار داشت: حماسه نهم دی، جوشش بصیرت و تفکر انقلابی ملت ایران در تبعیت از ولایت بود.
حماسه نهم دي

حجت الاسلام پاشایی، استاد حوزه علمیه محمود آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی، اظهار داشت: حماسه نهم دی، جوشش بصیرت و تفکر انقلابی ملت ایران در تبعیت از ولایت بود.

 

وی تصریح کرد: عده ای در آن روز از کج‌فهمی یا خط‌گیری از دشمن می خواستند زیر بنای حکومت را برچینند، اما این کشور آن چنان مقاوم و مستحکم است که تلاش چند ساله آنها نیز بی ثمر ماند.

 

استاد حوزه علمیه محمودآباد اذعان داشت: حماسه نهم دی حرکت روبه جلوی کشور را در مقطعی کند کرد اما با حضور ملت و با اشاره مقام معظم رهبری و روشنگری ایشان آن هم در زمانی که همه دستگاه های گوناگون در مدیریت این مسأله عاجز مانده بودند، طومار همه این جریان ها یکجا جمع شد و به زباله دان تاریخ پیوست.

 

حجت الاسلام پاشایی در ادامه با اشاره به این که حماسه نهم دی را باید در این مقطع نیز دید، گفت: ملت ایران در نهم دی به امیرالمؤمنان(ع) این پیام را دادند که ما در کنار فرزندتان «سید علی» ایستاده ایم و از همه وجودمان برای مدیریت جمهوری اسلامی در راستای ولایت علوی فروگذار نمی کنیم و این میدان را ادامه می دهیم.

 

معاون حوزه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد، اظهار داشت: در  حماسه نهم دی ملتی بصیر آمدند، در کنار امامی بیدار ایستادند و از کیان اسلام و انقلاب اسلامی، منطق شهدا، تنها انقلاب شیعی و رهایی بخش جهانی دفاع کردند.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین دیدار خود با سران کشور فرمود خطوط قرمزی وجود دارد که آنهایی که به کشور صدمه زدند و ابهت بین المللی نظام اسلامی را زیر سؤوال می برند نباید میدان‌دار مناصب مهم کشور باشند.

 

استاد حوزه علمیه محمودآباد خاطرنشان کرد: هر کسی در هر جایگاهی بخواهد، حرف دیگری داشته باشد به یقین با مواضع مقام معظم رهبری فاصله گرفته است.

 

حجت الاسلام پاشایی با تأکید بر این که بزرگان کشور باید در راستای منطق و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنند، افزود: کشور برای بار دیگر تحمل برخی از افرادی که در مبانی اصلی این انقلاب که ولایت رکن اصلی این مبنا است تردید ایجاد کنند را ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: دنیاخواهان و سردمداران غربی به دنبال تضعیف جایگاه ولایت هستند و می خواهند سدی در برابر آن باشند که هرگز موفق نمی شوند و ما نیز باید مطیع محض ولی فقیه زمان خود باشیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات